Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми

Організація маркетингової діяльності. Організація маркетингу – це структурна побудова для управління маркетинговими функціями. Вона встановлює підпорядкованість і відповідальність за виконання поставлених цілей і завдань.

Практично усі великі і середні фірми у світі мають самостійну службу маркетингу, причому у великих фірмах її очолює віце-президентом з маркетингу. У невеликих фірмах маркетинг здійснюється фахівцями комерційної служби.

Служба маркетингу повинна постійно розвиватися і будуватися, ураховуючи цілі, задачі й особливості функціонування фірми, забезпечувати їй (фірмі) ефективні умови ринкової діяльності. Вона також повинна реагувати на стан і розвиток самого ринку. Таким чином, організація маркетингу у фірмі повинна стати своєрідним синтезом вимог ринку з одного боку, і принципів розвитку фірми, з другого. Це робиться з метою забезпечення максимально ефективного функціонування фірми на ринку.

Другий принцип можна визначити так: маркетинг - загальна справа усієї фірми, тобто ефективність роботи служби лише наполовину залежить від того, як її працівники виконують свої прямі обов'язки. Все інше цілком залежить від того, як весь персонал фірми займається маркетинговою діяльністю. Хоча пріоритет, природно, належить самій службі маркетингу.

Третій принцип організації служби маркетингу - бути якнайближче до споживача. Це означає, що поза залежністю від самих варіантів оргструктури, вона повинна забезпечувати максимальну можливість для контактів усіх без винятку працівників служби з реальними і потенційними споживачами продукції фірми.

Виділяють сім основних типів організації маркетингу у фірмі, на основі яких і будується її структура: 4 чисті і 3 змішані. У службі маркетингу виділяють такі підрозділи: дослідження маркетингу, формування асортиментної політики, збуту, реклами і сервісу.

Завдання до самостійної роботи

 

1. Вивчення теоретичного матеріалу теми.

2. Вивчення основних термінів за темою.

3. Відповіді на контрольні запитання та тести.

4. Підготовка до індивідуальної роботи.

5. Тестові завдання

 

1. До основних форм інтегрованих організаційних структур управління маркетингом не відносять:

а) функціональну;

б) товарну;

в) універсальну;

г) ринкову;

д) товарно-ринкову (змішану).

 

2. Основними принципами організації маркетингової служби є:

a) простота структурованої побудови;

б) ефективна система взаємозв’язків між підрозділами служби;

в) гнучкість і пристосованість до змін;

г) у переліку немає правильної відповіді.

 

3. До основних етапів управління маркетингом не відноситься:

а) планування;

б) організація;

в) реалізація;

г) контроль;

д) упорядкування.

 

4. Яку організаційну структуру управління маркетингом ви б порекомендували підприємству, що орієнтується на роботу на різних ринкових сегментах, споживачі котрих суттєво відрізняються за смаками та купівельною поведінкою?

а) функціональну організацію маркетингу;

б) географічну організацію маркетингу;

в) товарну організацію маркетингу;

г) ринкову організацію маркетингу.

 

5. Основними недоліками функціонально-товарної організації маркетингу вважають:

а) «подвійне підпорядкування» персоналу товарних підрозділів;

б) відсутність достатньої організаційної гнучкості;

в) відсутність спеціалізації фахівців із маркетингу за географічними регіонами.

 

6. Яку з наведених далі оргструктур маркетингу на практиці реалізують у матричній формі?

а) функціонально-ринкову організацію маркетингу;

б) функціонально-товарну організацію;

в) товарно-ринкову організацію маркетингу.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Як здійснюється організація служби маркетингу?

2. Які принципи організації служби маркетингу вам відомі?

3. Перерахуйте основні типи організаційної структури служби маркетингу.

 

Рекомендована література: [1-8].

 

Тема 10. Контроль маркетингу

 

План вивчення теми

1. Маркетинговий контроль.

2. Типи маркетингового контролю.

3. Ревізія маркетингу.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу
  7. II. Вивчення нового матеріалу
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 3. Управління маркетинговою діяльністю | Навчальні цілі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.