Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетинг у підприємницькій діяльності.

Маркетингові комунікації підприємства

Маркетинг у підприємницькій діяльності.

2. Суть та особливості маркетингу

3. Організація маркетингової служби на підприємстві

4. Маркетингові дослідження підприємства. Інформаційна маркетингова система підприємства

Максимально скоротити невизначеність ринку та ризик позволяє маркетинг -це свого роду спроба спланувати ринок, забезпечити виживання фірми в конкурентній . боротьбі. При цьому маркетинг відрізняється від інших конкурентних дій тим, що він направлений не на пригнічення конкурентів, а на своєрідне уникнення конкуренції за рахунок чіткого визначення своєї ринкової ниші.

Маркетинг - це цілісна система організації діяльності підприємства, фірми в умовах ринкової економіки, що побудована не тільки на базі попереднього дослідження попиту споживачів, але і на формування такого попиту на ринку.

Маркетинг - це діяльність, спрямована на задоволення потреб споживачів через з'ясування споживчих потреб, розробку відповідних товарів, встановлення цін, налагодження систем розподілу, ефективне стимулювання попиту.

Основними видами маркетингу є американський та японський, які, хоча й переслідують одну мету - задоволення потреб покупців, реалізуються в різний спосіб. Японський підхід орієнтується на задоволення потреб споживача таким чином, яким би сам виробник задовольнив власні. Американський підхід зосереджується на стратегічному аспекті - з'ясування потреб покупця для досягнення власної мети. Японський варіант розглядає смаки та потреби покупця як вроджені риси, які необхідно задовольнити. Згідно з американським підходом покупцем маніпулюють: маркетолог повинен так подати інформацію про товар, щоб переконати покупця у необхідності його придбання. Японський маркетинг служить споживачеві через товари та сервіс, його лозунг - «Хай за себе говорять товари та послуги» на противагу американському - «Хай говорять продавці».

Основою стратегії виробництва та збуту товарів є маркетингова суміш, або, як стверджують американці, чотири «П» маркетингу: продукт, продажна ціна, просування, пропозиція.

Найважливішими завданнями маркетингової політики фірми є:

- вивчення попиту та сегментація ринку;

- вивчення психології споживача та вплив на неї з метою якнайвигідніше подати свій товар;

- вироблення концепції продукту як комплексу переваг;

- визначення життєвого циклу товару.

Маркетологи відрізняють 8 видів попиту: від'ємний, нульовий, прихований, спадаючий, рівномірний, повний, перенасичений та небажаний, кожен з яких має свої особливості.

Сегментація ринку поділяє споживачів на групи на основі розбіжностей у потребах, характеристиках та виділяє сегмент споживачів, які однаково реагують на один і той самий набір стимулів. Дуже важливо для виробника знати психологію потенційного споживача. Для цього проводять анкетування, конференції споживачів, індивідуальні бесіди тощо. Знаючи запити споживачів, фірма розробляє концепцію товару.

Одночасно з випуском товару на ринок необхідно визначити його життєвий цикл: етапи збуту, потреби споживачів, потенціал конкурентів, стратегію маркетингу. Таке зацікавлення життєвим циклом товару зумовлене тим, що його «життя» стало коротшим, нова продукція потребує зростаючих інвестицій. Це дає змогу маркетологові передбачити зміни, проаналізувати товарний асортимент, досягти збалансованості між новими та зрілими товарами.

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  3. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  4. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  7. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  8. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  9. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  10. Аналіз маркетинг-логістики
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналіз процесу і продуктів діяльності.




Переглядів: 2389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль і місце підприємств в структурованому ринковому середовищі | Суть та особливості маркетингу промислового підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.