МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИТ.М. Орищин, С.О.Труфанова, О.М.Ромашко
ФІНАНСИ
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Кафедра фінансів
Т.М. Орищин, С.О.Труфанова, О.М.Ромашко
ФІНАНСИ
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК Для студентів спеціальностей: „Фінанси”, „Облік і аудит”, „Менеджмент”, „Економіка підприємства”
Івано-Франківськ МВ 02070855 - -2006
Т.М. Орищин, С.О.Труфанова, О.М.Ромашко.ФІНАНСИ : Навчальний посібник. - Івано-Франківськ: Факел, 2006.- с.
Навчальний посібникмістить перелік тем, які виносяться для вивчення на лекційних та практичних заняттях. До кожної теми наведені методичні вказівки, необхідні для її опрацювання, запитання до теми та тематика рефератів. Також у навчальному посібникунаведені контрольні запитання для аудиторної контрольної роботи та перелік варіантів для домашньої контрольної роботи для студентів, що навчаються без відриву від виробництва.
Рецензент:доктор екон. наук, професор зав. кафедри „Економіка підприємства ” Данилюк М.О.
Дане видання – власність ІФНТУНГ Забороняється тиражування та розповсюдження. МВ 02070855 - -2006
Т.М. Орищин, С.О.Труфанова, О.М.Ромашко.ФІНАНСИ : Навчальний посібник. - Івано-Франківськ: Факел, 2006.- с.
Навчальний посібникмістить перелік тем, які виносяться для вивчення на лекційних та практичних заняттях. До кожної теми наведені методичні вказівки, необхідні для її опрацювання, запитання до теми та тематика рефератів. Також у навчальному посібникунаведені контрольні запитання для аудиторної контрольної роботи та перелік варіантів для домашньої контрольної роботи для студентів, що навчаються без відриву від виробництва.
Рецензент: доктор екон. наук, Професор М.О. Данилюк
Голова навчально-методичного об’єднання спеціальності „Економіка підприємства” М.О. Данилюк
Завідувач кафедри фінансів канд екон. наук, доцент Т.М. Орищин
Нормоконтролер О.Г. Гургула
Коректор Н.Ф. Будуйкевич
Член експертно-рецензійної комісії М.О. Данилюк
Заступник НТБ з комп’ютерізації В.В. Бабійчук
Дане видання власність ІФНТУНГ Забороняється тиражування та розповсюдження. Зміст с.
Вступ........................................................................................
1 Тематичний план дисципліни............................................
2 Зміст дисципліни................................................................... 2.1 Зміст лекційного курсу................................................... 2.2 Короткий зміст основних положень............................ 2.3 Зміст семінарських занять................................................ 2.4 Плани семінарських занять і методичні рекомендації до них............................................................................................. 2.5 Навчальні завдання........................................................... 2.6 Самостійна робота............................................................. 2.7 Короткий термінологічний словник................................ 3 Оцінювання роботи студентів з врахуванням самостійної роботи.......................................................................................... 4 Завдання студентам заочної форми навчання до самостійного вивчення дисципліни.............................................. 4.1 Питання до аудиторної контрольної роботи для студентів-заочників............................................................................ 4.2 Варіанти домашніх контрольних робіт для студентів-заочників................................................................................... 4.3 Питання винесені на самостійне вивчення дисципліни студентами-заочниками по підготовці до іспиту..................
5 Навчально-методичне забезпечення.................................. 5.1 Законодавча і нормативна література.............................. 5.2 Навчальна література........................................................
Вступ
Програма курсу спрямована на вивчення теоретичних аспектів функціонування та розвитку фінансів в умовах ринкової економіки; набуття практичних навиків з питань формування та використання державних доходів, утворення і розподілу грошових доходів (нагромаджень) підприємницьких структур; організації інфраструктури фінансового ринку та фінансового механізму зовнішньоекономічних відносин. Метою дисципліни є формування спеціальних знань і практичних навиків з питань організації фінансових відносин та їх функціонування на макро- і мікроекономічному рівнях, передбачених кваліфікаційними характеристиками вказаних спеціальностей. Завдання вивчення дисципліни „Фінанси” полягає в теоретичній і практичній підготовці студентів з основ правильного розуміння закономірностей у сфері фінансових відносин держави, суб’єктів господарювання, домогосподарств, застосування цих закономірностей у практиці фінансової роботи; з’ясування ролі фінансів в економічній перебудові суспільства на шляху розвитку ринкової інфраструктури; визначення сукупності заходів щодо забезпечення використання фінансів як важелів економічної політики держави. Навчальна дисципліна „Фінанси” пов’язана з іншими дисциплінами економічного циклу. Базовими дисциплінами для вивчення дисципліни „Фінанси” є „Політекономія”, „Макроекономіка”, „Мікроекономіка”, „Правознавство”, „Державне регулювання економіки”, „Економіка підприємств”, „Страхування”, „Інвестиційна діяльність”. Дисципліни, що забезпечуються програмою дисципліни „Фінанси”: „Бюджетна система”, „Податкова система”, „Фінанси підприємств”, „Фінансовий облік”, „Страхова справа”, „Фінансовий ринок”, „Фінансова діяльність суб’єктів господарювання”, „Міжнародні фінанси” та інші. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДИСЦИПЛІНИ
Таблиця 1.1
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|