МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Звукові хвилі та їх властивості. Ефект Допплера.Коливання частотою від 16 до 29000 Гц, - які сприймаються слуховим апаратом людини – звук. Поширення звукових коливань у пружному середовищі – звукові (акустичні) хвилі. Акустика поділяється на загальну та прикладну. У загальній акустиці розглядаються теоретичні та експериментальні аспекти утворення і поширення звукових, ультразвукових, інфразвукових, і взаємодія їх з речовиною. При незначних амплітудах хвиль користуються лінійними диференціальними рівняннями. Прикладна акустика поділяється на фізіологічну, архітектурну, музичну, гідроакустичну. Інтенсивність звуку.
- середня енергія, що переноситься звуковою хвилею за одиницю часу через площу 1.
[I]=
Чутливість людського вуха залежить від ν.
Суб’єктивною характеристикою звуку є гучність звуку. Об’єктивною характеристикою гучності звуку є рівень інтенсивності звуку
, де – інтенсивність звуку, на порозі чутності, яка приймається Вт/ . = 1 «бел» (децибел, дБ) Фізіологічною характеристикою звуку являється рівень гучності, який вимірюється у «фонах» (фон). Так гучність звуку частотою ν=1000 Гц = 1 фон, якщо його рівень інтенсивності = 1 дБ. ( Наприклад, шепіт на відстані 1м 20 фон) Висота звуку визначається частотою ν. Характер акустичного спектру і розподіл енергії між окремими частотами викликає своєрідність звукового відчуття, яке називається тембром звуку. Швидкість поширення звукових хвиль у газах визначається за формулою:
Реверберація звуку – процес поступового затихання звуку у закритих приміщеннях після вимкнення джерела звуку. Час реверберації –час за який І зменшується в разів, а його рівень на 60 дБ. Для хороших приміщень g w:val="UK"/></w:rPr><m:t>рев</m:t></m:r></m:sub></m:sSub><m:r><w:rPr><w:rFonts w:ascii="Cambria Math" w:h-ansi="Cambria Math"/><wx:font wx:val="Cambria Math"/><w:i/><w:sz w:val="28"/><w:sz-cs w:val="28"/><w:lang w:val="UK"/></w:rPr><m:t>~0,5-1,5СЃ</m:t></m:r></m:oMath></m:oMathPara></w:p><w:sectPr wsp:rsidR="00000000"><w:pgSz w:w="12240" w:h="15840"/><w:pgMar w:top="1134" w:right="850" w:bottom="1134" w:left="1701" w:header="720" w:footer="720" w:gutter="0"/><w:cols w:space="720"/></w:sectPr></wx:sect></w:body></w:wordDocument>"> . Читайте також:
|
||||||||
|