МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Історія
З давніх часів постійно виникала необхідність в плоских зображеннях просторових фігур, визначення розмірів ліній та фігур. Окремі правила та прийоми побудови таких зображень були приведені в систему та розвинуті в працях французького вченого Г.Монжа в 1799 р. Г.Монж увійшов в історію як видатний геометр кінця ХУIII ст. і початку XIX ст., інженер почав використовувати свої методи для виконання креслень військового значення без розповсюдження цих результатів за межами Франції (цей час припадав на період правління Наполеона, тому друкування його праць було заборонено). Нарисна геометрія стала предметом викладання в Росії в 1810 році в Інституті корпусу інженерів шляхів сполучення. Перші твори, які були перекладені з французької мови, пов'язані іменем Севастьянова Я. О. (1814р.). Розв'язанню інженерних задач з використанням методів нарисної геометрії присвятили себе Макаров Н.І., Курдюмов В.І. Розширили теоретичну основу та звернулись до досліджень Федоров Є.С,. Ринін Н.А. Значний розвиток як науки отримано в працях радянських вчених Глаголєва Ц.А., Добрякова А.І., Громова М.Я., Колотова С.М., Мордухай-Болтовського Д.Д., Четверухіна Н.Ф., Котова І.І. та вчених України Павлова А.В., Михайленко В.Є. 1 Ортогональне проекціювання
Положення точки, прямої, будь-якої геометричної фігури найбільш зручно визначити в декартовій системі координат, яка складається з 3-х взаємно-перпендикулярних площин. Для визначення положення точок в просторі французький математик ХVІ ст. Декарт запропонував систему координат. Означення та позначення
Лінії перетину площин проекцій утворюють осі координат: Х12 – вісь абсцис, Y13 – вісь ординат, Х23 – вісь аплікат, О – початок координат або точка перетину координатних осей. В нарисній геометрії використовують три площини проекцій: П1 – горизонтальна площина проекцій, П2 – фронтальна площина проекцій, П3 – профільна площина проекцій. В більшості країн світу прийнята система розташування площин проекцій, в якій напрями осей Х та Y задають від початку координат вліво, вісь Y – до спостерігача, вісь Z – вверх від початку координат. Координатні площини ділять простір на 8 частин – октантів. Надалі будемо розглядати положення точок в 4-х октантах, виключаючи від’ємний напрямок осі Х. Всі об’єкти будемо розташовувати між площиною проекцій та спостерігачем. Всі промені при проекціюванні ортогональні.
Точка
Зображення точки виконується за її визначником відповідно в першому, другому, третьому, четвертому октантах (чверті нумеруються як І, ІІ, ІІІ, ІV октанти). Побудова кожної із точок простору на відповідні площини проекцій відповідає побудові паралелепіпеду, у якого Х – довжина, Υ – ширина, Ζ – висота. З врахуванням напрямку осей (відповідних знаків „+” та „-”) для означених точок (рис. 1) введемо відповідні символьні позначення: А(х, y, z) І; В(х, -y, z) ІІ; D (х, y, -z) ІV. Читайте також:
|
||||||||
|