Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади для закріплення

Приклад 1. Уявіть і побудуйте проекції відрізка АВ, паралельного П2, причому точка В знаходиться далі від П3, ніж точка А. Запишіть символьне позначення прямої, покажіть її довжину та кути нахилу до площин проекцій.

Оскільки відрізок прямої АВ паралельний П2, то слід врахувати ознаки фронтальної прямої, тобто А1В1 || Х12, та відповідні позначення кутів нахилу α та j.

 

Ознаки та позначення:

АВ || П2, ХВ > ХА;

АВ – фронталь f,

А1В1 || Х12;

Н.в. АВ =А2В2;

α – кут нахилу до П1,

j – кут нахилу до П3.

 

Приклад 2. Побудуйте дві прямі, які перетинаються, причому одна з яких займає горизонтальне положення.

Використовуємо ознаку горизонтальної прямої h (h1, h2), тобто h1 || Х12.

 

 

Символьний запис:

 

h ||П1


Приклад 3. Побудуйте горизонтальний та фронтальний сліди прямої АВ.

 

 

Ознаки:

М є П1,

N є П2.

 

 

Продовжимо проекції А1В1 та А2В2 до перетину з віссю Х12.

Визначимо проекції точок М(М1, М2) та N(N1, N2).

т. М – горизонтальний слід, є результатом перетину прямої АВ з площиною проекцій (ZM =0); т. N – фронтальний слід, є результатом перетину прямої АВ з площиною проекції П2N = 0).

 

Приклад 4. Побудуйте пряму l, яка перетинає пряму а та паралельна до прямої в.

 

 

Символьний запис:

 

 

 

 

3.6 Теоретичні питання

 

1. Які положення прямих Вам відомі?

2. Які прямі окремого положення Ви знаєте?

3. За якими ознаками можна визначити прямі рівня?

4. За якими ознаками можна визначити проекціювальні прямі?

5. Які точки називають конкуруючими?

6. Ознаки паралельних прямих.

7. Ознаки мимобіжних прямих.

8. Ознаки прямих, які перетинаються.

 

Питання до розв’язання задач на практичному занятті

 

1. Визначте положення прямої АВ за наочним зображенням (рис. 13).

2. Запишіть назву прямої, довжину, кут нахилу до площин проекцій.

 

 

Рисунок 13 – Наочні зображення прямої АВ


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. III. Закріплення вивченого матеріалу
  10. III. Закріплення вивченого матеріалу.
  11. IV. Закріплення й узагальнення знань
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 836

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Точка на прямій. Сліди прямої | Задачі для самостійної підготовки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.