Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади для закріплення

 

Приклад 1. На циліндрі обертання (рис.73) задані горизонтальні проекції точок D, С та фронтальні проекції точок А та В. (Проекції точок, які взяті в дужки, слід сприймати як невидимі).

Визначте відсутні проекції заданих точок та вкажіть, на яких частинах заданої проекції вони знаходяться.

 

Пояснення

 

1. У циліндра бічна поверхня займає проекціювальне положення до П1, оскільки всі його твірні перпендикулярні до горизонтальної площини проекції.

Згідно з рис. 73 т. C, D належать бічній поверхні, тому на П1 вони проекціюються у вироджену бічну проекцію – коло.

Т. C видима на П2, отже вона знаходиться перед головним меридіаном (∑1 – слід-проекція, що утримує проекцію головного меридіана), а т. D – невидима на П2, відповідно, її проекція D1 знаходиться за головним меридіаном.

2. Циліндр має верхню та нижню основи. Для заданих горизонтальних проекцій т. B (невидима) та т. A (видима) слід розуміти, що т. B – знаходиться на нижній основі циліндра, т. С – на верхній.

Приклад 2. Для конуса обертання задані фронтальні проекції т. А, В, В та горизонтальні проекції т. С, С1. Визначте відсутні проекції точок та їх видимість, а проекції т. В, В на П1 побудуйте за допомогою твірних. (рис. 74).


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. III. Закріплення вивченого матеріалу
  10. III. Закріплення вивченого матеріалу.
  11. IV. Закріплення й узагальнення знань
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гелікоїди | Пояснення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.