МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Застосування земельно-інформаційних систем на різних рівнях управління
Проблема інформаційного забезпечення органів державної влади, місцевого самоврядування, а також усіх суб’єктів земельних відносин може бути вирішена на основі єдиної інформаційної політики ( у країні, регіоні, муніципальному утворенні) і створенні єдиного інформаційного простору, який дозволить сформувати цивілізований ринок інформаційних ресурсів, що містять відомості про земельні ділянки та інші об’єкти нерухомого майна [54]. Земельно-інформаційну систему можна розглядати як підсистему систем для прийняття рішень щодо землекористування та землеволодіння. Саме тому, одна із основних функцій земельно-інформаційних систем – управління на різних рівнях [53]. Прийнято виділяти три рівні управління: стратегічний (вище керівництво), тактичний (менеджмент), операційний (рядові виконавці) [18]. Особливість земельно-інформаційної системи полягає у можливості її застосування на будь-якому управлінському рівні. На операційному рівні головне завдання земельно-інформаційної системи полягає в генеруванні та розподілі інформації пов’язаної із землекористуванням між користувачами. Для того, щоб реалізувати дану функцію варто здійснити ряд функцій більш нижчого порядку: дані повинні бути зібрані, введені в систему, збережені та оброблені. Функціями земельно-інформаційних систем на операційному рівні при вирішенні задач землекористування є можливість системи виділяти різні характеристики землі, а також здатність пов’язувати ці характеристики між собою з нормами охорони навколишнього середовища. Другий рівень управління – тактичний. На цьому рівні здійснюється аналіз і розробляються нові регламентні методи роботи, які згодом погоджуються на вищому рівні. Також, здійснюється підготовка пропозицій щодо зміни тактики роботи. Характерною особливістю цього рівня є підготовка прийняття рішень. При цьому підготовлювані рішення повинні мати юридичну силу. Таким чином, при розробці земельно-інформаційних систем для середнього рівня управління вони повинні бути забезпечені юридичними нормами прийняття рішень або підсистемами правової підтримки рішень. Окрім того, на цьому рівні здійснюється узагальнення даних та виявлення тенденцій. Вищий рівень управління – стратегічне управління. Інформація, що надходить на даний рівень представлена в узагальнено-аналітичній формі. Керівництво, що застосовує земельно-інформаційні системи потребує більшої обізнаності та зацікавлене у підвищенні рівня сприйняття рішень громадськими службами та суспільством. Саме тому, означені системи на цьому рівні повинні включати до свого складу системи аналізу статистичної інформації (пакет «Статистика» або покладатися на оперативно-аналоітичні системи типу OLAP [56]. Застосування земельно-інформаційних систем на третьому рівні управління дає можливість впливати на спосіб землекористування та землеволодіння в країні. Через це, при розробці земельно-інформаційних систем необхідно, щоб вони були сумісні з іншими інструментами державної політики, напоавленими на покращення використання та володіння землею. І навпаки, варто прагнути до того, щоб інші інструменти функціонування були сумісними з земельно-інформаційними системами [53]. Створення комплексної територіальної інформаційної системи – одне з важливих завдань у сфері державного і муніципального управління територією. Воно включає формування та взаємоузгодження ведення різних відомчих кадастрів (земельного, водного, лісового, містобудівного та інших), реєстрів, що забезпечують органи державної влади і муніципального управління достовірною і комплексною інформацією про об’єкти середовища життєдіяльності людського суспільства [54]. Читайте також:
|
||||||||
|