Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ ПОТУЖНОСТІ ШТОВХАЧА ДО ЗАДАНОГО СКРЕПЕРА

1.Змістовна постанова задачі:

- Відомий тип скрепера і умови його роботи;

- Відомі його технічно – економічні показники;

- Зібрані статистичні дані по вартісним показникам штовхачів.

Потрібно визначити оптимальну потужність штовхача, при котрій будуть забезпечуватися min витрат, які відносяться до одиниці продукції, тобто за критерій оптимальності приймаються питомі затрати:

,

де См-зм – змінні експлуатаційні затрати комплекту машин;

Пе.зм – змінна екплутаційна продуктивність.

Застосовуючи до комплекту «штовхач-скрепер»:

,

де Нс – число скреперів в комплекті машин;

Сс, Сш – собівартість машино-зміни скрепера і штовхача;

Sш, Sc – розрахункові вартості штовхача і скрепера;

n – число поїздок за змінну всіх скреперів;

G – об’єм продукції, перевезеної за 1 раз.

;

Тг.зм.шг.зм.с. – число змін роботи за рік штовхача і скрепера.

Погрупуємо вихідну формулу по скреперам і штовхачам:

2.Виявлення основних залежностей, взаємовпливу і кількісних закономірностей, тобто записування допустимих рівностей, які дозволили звести питомі приведені затрати до min.

В залежності від потужності штовхача Nш, нам потрібно знайти Nш.oпm.

Кількість скреперів знайдемо із умови:

; ; (1)

Кількість поїздок скреперів за зміну:

, (2)

де tн – час навантаження скрепера;

tpc – час рейса скрепера.

Таким чином потрібно знайти час навантаження скрепера штовхачем. Цей час знаходять з питомого опору ґрунту. При цьому виходять з принципу рівностей робіт, витрачену копання ґрунту і виконаної комплектом машин:

, (3)

де q – місткість ковша;

Кн – коефіцієнт наповнення ковша;

– коефіцієнт розпушування ґрунту ;

Кк – питома енергоємність копання ;

Nш – потужність двигуна штовхача;

Nс – потужність скрепера;

Кш, Кс – коефіцієнти, що враховують використання потужності штовхача і скрепера;

Км – коефіцієнт, враховуючий затрати часу штовхача на маневрування.

Із знайденого виразу (3) знайдемо tн:

(4)

Кількість скреперів:

,

де L – відстань транспортування; Vcp – середня швидкість руху; tp – час розвантаження скрепера.

Кількість поїздок скреперів:

tзм – час чистої роботи штовхача за зміну.

Продукція, яка перевозить за один раз:

,

- щільність ґрунту.

Аналіз статистичних даних по вартісним показникам штовхачів показує, що собівартість машино-зміни, інвентарно – розрахункову вартість по штовхачам можна уявити в вигляді параболи:

;

Со,So – вільні члени рівнянь регресії;

С12 – коефіцієнти рівнянь регресії;

S1,S2 – коефіцієнти рівнянь регресії.

3.Побудова математичної моделі задачі.

Для цього необхідно підставити значення Нс, n, G, Cш, Sш у критерій оптимальності:

4.Дослідження математичної моделі.

Після розв’язку цього алгебраїчного рівняння

.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  9. Активна та повна потужності
  10. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  11. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова математичної моделі. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.