Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.
- Закінчуйте роботу.
Підходжу до кожної дитини, даю позитивну оцінку виконаній роботі, а потім пропоную віднести свої роботи до вікна і викласти їх на столі, щоб вітер, пролітаючи, помітив подарунки.
Підсумок заняття
-14-
Грудень
«КОЛИ ДЕРЕВА СПЛЯТЬ»
Програмовий зміст :Розвивати творчу уяву. Виховувати любов і чуйність до членів своєї родини. Вчити дітей розуміти сімейні цінності.Навчити дітей ліпити частування для лісових звірят із солоного тіста : печиво (коло), пряник (півсфера), колобок (куля), бублик (кільце). Закріпити способи ліплення і прийоми (розкачування, сплющування, прищипування, защипування).
Матеріал:Шарф або будь-яка тканина для дороги, обручі, гумові килимки для масажу стоп, запис тихої та спокійної музики, стілець для дитини, шишки та горіхи по кількості дітей, фрукти та овочі для гри «Відгадай на смак», солоне тісто, вологі серветки, дощечки, стеки.
Хід заняття:
Вступ
Сьогодні ми з вами побуваємо у казці, де головною героїнею буде маленька ялинка.
Маленька… А як іншими словами можна назвати маленьке деревце? Манюсіньке, крихітне, маніпусіньке.
- А що ми ще можемо сказати про ялинку? Яка вона?
- Зелена, пухнаста, колюча.
- Назвіть мені все колюче, що ви знаєте. (їжачок, голка, колючий шарф, светр і т.д.) А можна сказати «колюча людина» чи « колючі очі»?
- Так говорять про злу та недобру людину. Давайте з вами зобразимо таку людину.