Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.

- Закінчуйте роботу.

Підходжу до кожної дитини, даю позитивну оцінку виконаній роботі, а потім пропоную віднести свої роботи до вікна і викласти їх на столі, щоб вітер, пролітаючи, помітив подарунки.

Підсумок заняття

-14-

Грудень

«КОЛИ ДЕРЕВА СПЛЯТЬ»

Програмовий зміст :Розвивати творчу уяву. Виховувати любов і чуйність до членів своєї родини. Вчити дітей розуміти сімейні цінності.Навчити дітей ліпити частування для лісових звірят із солоного тіста : печиво (коло), пряник (півсфера), колобок (куля), бублик (кільце). Закріпити способи ліплення і прийоми (розкачування, сплющування, прищипування, защипування).

Матеріал:Шарф або будь-яка тканина для дороги, обручі, гумові килимки для масажу стоп, запис тихої та спокійної музики, стілець для дитини, шишки та горіхи по кількості дітей, фрукти та овочі для гри «Відгадай на смак», солоне тісто, вологі серветки, дощечки, стеки.

Хід заняття:

Вступ

Сьогодні ми з вами побуваємо у казці, де головною героїнею буде маленька ялинка.

Маленька… А як іншими словами можна назвати маленьке деревце? Манюсіньке, крихітне, маніпусіньке.

- А що ми ще можемо сказати про ялинку? Яка вона?

- Зелена, пухнаста, колюча.

- Назвіть мені все колюче, що ви знаєте. (їжачок, голка, колючий шарф, светр і т.д.) А можна сказати «колюча людина» чи « колючі очі»?

- Так говорять про злу та недобру людину. Давайте з вами зобразимо таку людину.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гра «Горішки» | Вправа « Колюча людина»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.