Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Статеві відмінності у домінуванні базових емоцій.

Гнів. У перші роки немає відмінностей у частоті і тривалості цієї негативної емоційної реакції між хлопчиками і дівчатками, але з віком їх частота та інтенсивність у хлопчиків зростає, а у дівчаток – знижується. Можливо, дівчата просто бояться їх проявити через можливе покарання, тоді як до агресії хлопчиків ставляться більш лояльно. Однак схильність переживати гнів вища у хлопчиків у молодших класах, а у дівчаток – в старших класах.

Печаль. У жінок печаль вища, хоча серед молодших школярів схильність до печалі більше виражена у хлопчиків.

Тривога і страх. Для дівчат старших класів соціальне середовище виявляється більш насиченою емоційними подіями, що мають стресогенне значення, ніж для хлопців. Емоційне ставлення до потенційних джерел негативних емоцій у хлопців і дівчат різна. У дівчат всіх вікових груп схильність до страху виражена значно більше, ніж у чоловіків. І кількість страхів у дівчат більше, ніж у чоловіків. У дорослих чоловіків виражений страх висоти, а у дорослих жінок – смерть батьків, страх війни, помилитися, не встигнути.

Радість. Схильність до радості не має чітких статевих відмінностей.

Жінки явно переважають чоловіків у всіх вікових групах за показниками емоційною збудженості, у меншій мірі – за інтенсивністю, ще в меншій – за тривалістю збереження емоцій та емоційної стійкості. Серед жінок більш виражена дратівливість, спалахливість. Емоційна стійкість до впливів стресогенних факторів практично однакова у чоловіків і жінок.

Дівчата вдвічі частіше переживають депресію. Серед хлопців депресія нерідко супроводжується зривами, у дівчат – порушеннями харчової поведінки (анорексія і булімія).

 


Читайте також:

  1. Адмін і судове оскарження – відмінності.
  2. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  3. Взаємозв’язок та відмінності фінансового і управлінського обліку
  4. Взаємозв’язок та відмінності фінансового і управлінського обліку
  5. Визначення базових умов для задоволення потреб покупців
  6. Відмінності
  7. Відмінності SNMPv3
  8. Відмінності андрагогічної та педагогічної систем навчання
  9. Відмінності в інфраструктурі і традиційній практиці.
  10. Відмінності в розвитку культури у демократичних і тоталітарних державах.
  11. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  12. Відмінності виробничого та операційного менеджменту.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії та ступені важкості розумової відсталості | Відмінності у здібностях чоловіків і жінок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.