Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відмінності

PR Технології створення іміджу

PR та інформаційні технології створення іміджу

Відмінності

PR Пропаганда

1. Спрямовані на просування товарів і послуг / 1. Поширення поглядів, ідей і теорій.

2. Прагнуть досягти взаєморозуміння, спрямовані на суспільну користь / 2. Отримання особистої вигоди

3. Засновані на етичних нормах / 3. Не враховує етичні аспекти

4. PR - це наука і мистецтво створення ділового іміджу на основі правдивої інформації /. Використовує такі способи інформування, як дезінформація, маніпулювання суспільною свідомістю

5. Припускають діалог, двостороннє спілкування, контакт, існує зворотній зв'язок

5. Для пропаганди характерна односпрямованість.

6. PR технології спрямовані на формування та підтримку доброзичливих відносин між суб'єктом і громадськістю, а також спрямовані на добровільне прийняття громадськістю тих чи інших думок та ідей / 6. Технології агітаційно-пропагандистської типу спрямовані на контроль за свідомістю і поведінкою людей для того, щоб домогтися заздалегідь спланованою реакції

Схожість:

1. Формують громадську думку.

2. Спрямовані на певні соціальні групи й організації.

3. Враховують настрої та уподобання різних груп, організацій.

4. Формують певний образ організації, особистості.

5. Забезпечують організації або певній людині лідируючі позиції в конкурентній боротьбі.

6. Фінансування ведеться з грошового фонду організації і власних коштів людини.

7. Влада підтримує зв'язок з населенням, має на нього певний вплив за допомогою інструментів PR.

8. Засновані на програмі дій, здійснюються за певним планом з використанням певних прийомів і технологій у кілька етапів. охоплюють тривалий час. Коригування заходів.

9. Розробка ведеться фахівцями (психологами, соціологами та ін.)

1. Використовуються в економіці, політиці і в інших сферах суспільного життя / 1. Імідж - найважливіший і структурний компонент сфери політики

2. Створюються фахівцями / Імідж може бути створений спонтанно під впливом різної інформації

3. Можуть змінюватися в залежності від ситуації / 3. Імідж важко змінити

4. PR згодом припиняються / 4. Імідж - постійний процес його

формування / 5. Спрямовані на суспільну користь 5. Імідж - суто особистий інтерес

6. Технології створення іміджу не розраховані на підвищення компетентності та свідомості громадян, вони розраховані на емоційно-психологічну сторону особистості

7. За принципами PR, інформація повинна бути достовірною, без фальсифікації даних

8. Імідж не займається поліпшенням психологічного клімату в організації

9. Імідж технології не передбачають рівноправних взаємин між учасниками процесу

10. Визначаються стратегічним планом організації.

 



Читайте також:

  1. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  2. Взаємозв’язок та відмінності фінансового і управлінського обліку
  3. Взаємозв’язок та відмінності фінансового і управлінського обліку
  4. Відмінності SNMPv3
  5. Відмінності в інфраструктурі і традиційній практиці.
  6. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  7. Відмінності виробничого та операційного менеджменту.
  8. Відмінності від стандартної версії
  9. Відмінності кредитних деривативів від похідних фінансових інструментів.
  10. Відмінності між індустріальною та сервісною економікою
  11. Відмінності між менеджером та підприємцем




Переглядів: 899

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
PR і пропаганда | Види маркетингових комунікацій та їх класифікація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.