Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особистісні відмінності чоловіків і жінок

Статеві відмінності у соціальній активності. Справа не в кількісних характеристиках активності хлопчиків і дівчаток, а в якісних: політична, суспільна.

Комунікабельність. Екстравертів більше між хлопців, інтровертів – серед дівчат. Серед дівчат більше замкнених.

Психотизм. Більш високі оцінки за шкалою психотизму у чоловіків, вони більш схильні до конфліктів та асоціальної поведінки, а також до неадекватних емоційних проявів.

Ставлення до похвали. Жінки відчувають потребу в тому, щоб їх робота була відмічена оточуючими. Тому на пенсії вони страждають від незадоволеності потреби у визнанні, неувазі членів сімї, недооцінки їхньої праці. Чоловіки теж люблять, коли хвалять їх роботу, але водночас коли чоловік певен, що виконав роботу добре, то високу думку про себе він матиме, навіть якщо його робота не буде визнана. Тобто чоловіки більш незалежні у своїй самооцінці від думки оточуючих.

Моральний розвиток. Жінки мають вища показники за моральними установками, але водночас добросовісність та безвідповідальність частіше вирізняє дівчат, аніж хлопців. Загалом результати дуже суперечливі.

Конформність. Конформність жінок вища. Це має наслідок у типі мотивації. чоловіки ідуть частіше на червоне світло, проте жінки частіше порушують правила вслід за більш рішучим порушником. Тобто жінки більш податливі до вимог, що забороняють порушення правил, однак більш конформні до групового тиску.

Агресивність. У хлопчиків більш виражена ворожість та конфліктність. У дівчат більше виражена тривожність і незахищеність. Пік агресивності у хлопчиків 12 і 14-15 років, у дівчат – 11 і 13 років. Хоча до 6 років статевої різниці в агресивності немає. водночас хлопці є більш мстивими, найбільша мстивість у хлопчиків простежується у 12 і 14-15 років.

Локус контролю. Наявність у чоловіків більшої домінантності, незалежності пояснюється тим, що у них наявний внутрішній локус контролю, тобто усвідомлення себе як суб’єкта, має для чоловіків більшу значимість, ніж для жінок. З часом у хлопців зростає інтернальність, у жінок – екстернальність.

Рішучість. Чоловіки більш схильні до ризику, оскільки функція ризику та прогресу належить чоловікам, а функція стабільності та надійності – жінкам.

Терплячість. Чоловіки є більш терплячими до фізичного дискомфорту (втоми), ніж жінки. Хоча ці результати не є статистично значимими.

 


Читайте також:

  1. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  2. Адмін і судове оскарження – відмінності.
  3. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  4. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  5. Взаємозв’язок та відмінності фінансового і управлінського обліку
  6. Взаємозв’язок та відмінності фінансового і управлінського обліку
  7. Вивчення сімейної поведінки, як і міжособистісні стосунки та міжпоколінні зв’язки, знаходиться в центрі уваги макросоціологічних досліджень.
  8. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  9. Відмінності
  10. Відмінності SNMPv3
  11. Відмінності андрагогічної та педагогічної систем навчання
  12. Відмінності в інфраструктурі і традиційній практиці.




Переглядів: 1036

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відмінності у здібностях чоловіків і жінок | Гендерні особливості поведінки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.