Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль за виконанням замовлення

Показники ефективності руху матеріальних потоків.

Основні показники логістичного ланцюга поставок

Головними показником є надійність обслуговування при заданому рівні логістичних витрат.

Надійність обслуговування може розраховуватися як ймовірність своєчасної доставки у задане місце і складає у реальних логістичних системах, як правило, не менше 0,95. При інших рівних умовах надійність в багатоканальній системі вище, ніж в одноканальній. Додатковими показниками якості обслуговування можуть бути час обслуговування, розмір черги та інші.

Необхідно також зазначити, що при зростанні ефективності логістичної системи логістичні витрати ростуть до певного рівня лінійно, а далі експоненційно. При зростанні ефективності з 0, 96 до 0, 99 логістичні витрати можуть збільшитися у 2- 3 рази.

Ефективності рухові матеріального потоку - це показники, або система показників, які характеризують швидкість просування матеріального потоку вздовж всієї логістичної системи за заданого рівня загальних логістичних витрат.

Щоб точно визначити показники ефективності необхідно мати у своєму розпорядженні об'єктивну інформацію про функціонування всіх учасників логістичного процесу, які здійснюють логістичні операції від постачання до реалізації готового продукту, з урахуванням логістичного сервісу, у тому числі й перераховані нижче:

- пропоновані продукти й послуги;

- доставка;

- об'єм продажів;

- тривалість циклу;

- частка ринку;

- використовувані активи;

- витрати зовнішніх розумів;

- здатність реагувати на зміну;

- якість;

- обслуговування споживачів;

- рівень товарно-матеріальних запасів.

Найважливішої функцій у заготівельній логістиці є контроль вхідних потоків — поставок. Процес контролю полягає у відстеженні рухові матеріальних потоків, починаючи з підтвердження джерел генерації одержання замовлення, узгодження розумів поставки й завершення перевіркою відвантаження й доставки замовленої продукції. У ході здійснення контролю за виконанням замовлення перевіряється дотримання постачальником своїх договірних зобов'язань за асортиментною структурою, потужності матеріального потоку і якості продукції. Перевірка транспортно-експедиційних посередників полягає в дотриманні строків доставки, відсутності ушкоджень, недостач.. Виконувана на підприємстві функція контролю дозволяє регулювати інтенсивність матеріальних потоків і робити висновки про надійність і відповідальність постачальника.

Непередбачені збої, що відбулися, у поставках можуть привести до тимчасової зупинки виробництва або скороченні обсягів виробництва. При належній організації контролю підприємство зможе оперативно одержувати інформацію про обсяг і рядка очікуваних поставках товарів і оперативно вживати відповідних заходів при можливих відхиленнях від розумів замовлення.

Логістична система контролю за виконанням замовлення передбачає прямий постійний контакт між відправником і одержувачем товару. Дана взаємодія обоюдовигідна, тому що дозволяє виявити недоліки в роботі постачальник, а для споживача мати надійного постачальника що дозволяє працювати підприємству без збоїв. При такій взаємодії формуються масиви інформації про параметри й структуру матеріальних потоків, про розвиток ділових взаємин з постачальниками. Необхідність координованого контролю за ходом виконання поставок в умовах розширення господарських зв'язків, динамічності ринку й подальшої інтеграції з виробництвом привела до широкого застосування комп'ютерних і інформаційних технологій.

Як правило, установлена на підприємстві система контролю призначена не тільки за дотриманням розумів замовлення, але також для виявлення на початковій стадії браку, дозволяє тім самим уникнути влучення у виробничий процес неякісної сировини й матеріалів. Безпосередня взаємозалежність між якістю сировини й готової продукції змушує підприємців приділяти підвищену увагу якості вихідної сировини.


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  9. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  10. Валютний контроль
  11. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. Ветеринарно-санітарний контроль кормів і води




Переглядів: 882

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шляхи зниження рівня логістичних витрат | Методологія оцінки економічної ефективності логістики в логістичній системі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.