МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура соціального конфлікту- Суб’єкти конфлікту; - Стосунки між ними; - Предмет (проблему, спірне питання) з приводу якого він виникає; - Соціальне середовище, у якому він протікає. Характеристики цих компонентів. 1. Суб’єкти конфлікту (конфліктуючі сторони) – це безпосередні учасники конфлікту, які складають основні структурні елементи будь-якого конфлікту, оскільки своїми діями вони породжують сам конфлікт, надабть йому того чи іншого змісту. За суб’єктами можна виділити наступні види конфліктів: -міжособистісні; -особистісно-групові; -міжгрупові. Окремим видом конфлікту за цією класифікацією можна вважати внутрішньо особистісний конфлікт, коли індивід немовби роздвоюється на два протилежних суб’єктів і відчуває внутрішню боротьбу із самим собою за те, як йому діяти. 2.Характер відносин між конфліктуючими сторонами визначається ступенем їх взаємодії та взаємозалежності. Нпр., у трудових та сімейних конфліктах конфліктуючі сторони пов’язані досить високою взаємозалежністю, а тому поводять себе зазвичай достатньо стримано, оскільки розуміють, що вимушені будуть спілкуватися і після завершення конфлікту. Якщо ж у суб’єктів конфлікту у попередній період були відсутні будь-які стосунки і вони не мають наміру підтримувати їх у майбутньому, то вони мають більш широкий вибір лінії поведінки у конфліктній ситуації. Тому важливо встановити , які відносини між учасниками конфлікту були до його початку, у момент конфлікту, і які відносини між собою вони планують після завершення конфлікту. Якщо одна із конфліктуючих сторін має можливість оцінити силу протилежної сторони ще до початку розвитку конфлікту і визнає її достатньо високою, це може спонукати її намагатися врегулювати спірне питання неконфронтаційним шляхом. 3.Предмет конфлікту передбачає з’ясування його об’єкту , тобто того , що саме є об’єктивною основою виникнення конфліктних відносин. Основними об’єктами більшості соціальних конфліктів виступають: - Ресурси (фінанси, техніка, земля та її надра, культура, освіта, наука і т.д.); - Статус (положення суб’єкта у суспільстві серед інших соц. суб’єктів); - Цінності (те, що є принципово важливим для певного суб’єкта). Предмет конфлікту – проблеми конфлікту, які суб’єкти прагнуть розв’язати вигідним для себе чином. 4.Зовнішнє соціальне середовище – засоби масової інформації, громадська думка, включення у конфліктний процес третьої сторони тощо. Якщо структурні елементи конфлікту виступають його статичними характеристиками, то динамічними показниками конфлікту прийнято вважати стадії розгортання конфлікту і процес його розвитку від однієї стадії до наступної. Читайте також:
|
||||||||
|