МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З дисципліниЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ "Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство" (оброблення на металорізальних верстатах) для студентів напрямів підготовки 6.050502 – "Інженерна механіка" 6.050503 – "Машинобудування" 6.070106 – "Автомобільний транспорт" усіх форм навчання
Затверджено на засіданні кафедри ТОМВ, протокол № 7 від 28.03.2013 р., та Методичною радою ЧДТУ, протокол № 69 від 13.05.2013 р.
Укладачі: Москаленко Н.Г., Грядунов В.І., Васильченко В.Ю.
Рецензент Боровик А.І., к.т.н., доцент
Лабораторний практикум з дисципліни "Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство" (оброблення на металорізальних верстатах) для студентів напрямів підготовки 6.050502 "Інженерна механіка", 6.050503 "Машинобудування", 6.070106 "Автомобільний транспорт" усіх форм навчання / Уклад.: Н.Г.Москаленко, В.І.Грядунов, В.Ю.Васильченко – Черкаси: ЧДТУ, 2013. – 84 с.
ЗМІСТ
ВСТУП
Задачі промисловості по випуску якісної продукції повинні вирішувати висококваліфіковані інженерні кадри машинобудівників, в діяльності яких застосування на практиці технологічних наук має дуже велике значення. Інженер повинен забезпечувати надійність роботи машин та приладів, враховувати особливості технологічних методів обробки та складання, а також економічну доцільність виготовлення конструкцій. Предметом вивчення курсу "Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство" (частина 2) є сучасні методи обробки конструкційних матеріалів механічною обробкою різанням та іншими методами. При цьому студенти машинобудівних спеціальностей отримують загально-інженерну технологічну підготовку, яка є фундаментом для спеціальної технологічної підготовки, що здійснюється курсами "Технологічні основи машинобудування", "Технологічні методи виготовлення заготовок", "Технологія машинобудування", "Технологія верстатобудування", "Металорізальні верстати і системи", "Проектування металорізального інструменту", "Основи технології виробництва та ремонту автомобілів", "Автомобілі", "Металообробний інструмент", "Технологічне обладнання галузі", "Технологічне обладнання харчових виробництв" та ін. Виконання лабораторних робіт знайомить студентів з механічною обробкою заготовок деталей машин на верстатах різних груп. Воно ставить за мету закріпити теоретичні знання про будову найбільш поширених універсальних верстатів і методи обробки на цих верстатах різних поверхонь, про різальні інструменти, які використовуються у виробничому процесі, про інструментальні матеріали, про пристрої для закріплення заготовок, а також про елементи технологічного процесу та режиму різання.
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ
При підготовці до виконання кожної лабораторної роботи студент повинен: - вивчити відповідні теоретичні розділи літератури, список якої розміщений в кінці даних МВ; - ознайомитись зі змістом лабораторної роботи; - скласти необхідні таблиці для запису результатів; - прослухати і засвоїти правила техніки безпеки при роботі з верстатами. По кожній виконаній лабораторній роботі студент складає індивідуальний звіт, зміст якого викладено в кінці кожної лабораторної роботи. Звіт виконується на аркушах формату А4. Всі аркуші звіту мають бути зброшуровані. Зразок заповнення титульної сторінки – дивись додаток А. Звіт надається викладачу для перевірки і є основою до складання заліку по дисципліні. Під час заліку студент повинен показати глибокі знання по відповідним розділам дисципліни, а також по використанню отриманих знань при проведенні лабораторної роботи.
Лабораторна робота № 1
Будова токарно-гвинторізного верстата і налагодження його на заданий режим різання
1 Мета роботи
· ознайомитись з класифікацією і маркуванням металорізальних верстатів; · ознайомитись з будовою і технічними характеристиками токарно-гвинторізного верстата 16Е16КП; · отримати відомості по налагодженню та настроюванню верстата на заданий режим роботи.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|