Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З дисципліни

ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ

"Технологія конструкційних матеріалів

та матеріалознавство"

(оброблення на металорізальних верстатах)

для студентів напрямів підготовки

6.050502 – "Інженерна механіка"

6.050503 – "Машинобудування"

6.070106 – "Автомобільний транспорт"

усіх форм навчання

 

 

Затверджено

на засіданні кафедри ТОМВ,

протокол № 7 від 28.03.2013 р.,

та Методичною радою ЧДТУ,

протокол № 69 від 13.05.2013 р.

 

Черкаси

Укладачі: Москаленко Н.Г.,

Грядунов В.І.,

Васильченко В.Ю.

 

Рецензент Боровик А.І., к.т.н., доцент

 

Лабораторний практикум з дисципліни "Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство" (оброблення на металорізальних верстатах) для студентів напрямів підготовки 6.050502 "Інженерна механіка", 6.050503 "Машинобудування", 6.070106 "Автомобільний транспорт" усіх форм навчання / Уклад.: Н.Г.Москаленко, В.І.Грядунов, В.Ю.Васильченко – Черкаси: ЧДТУ, 2013. – 84 с.

 


ЗМІСТ

 

ВСТУП .......................................................................................................
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ ............................................................................
Лабораторна робота №1  
Будова токарно-гвинторізного верстата і налагодження його на заданий режим різання .............................................................................  
Лабораторна робота №2  
Будова вертикально-свердлильного верстата і налагодження його на заданий режим різання .............................................................................  
Лабораторна робота №3  
Вивчення інструментів для обробки на токарних і свердлильних верстатах ....................................................................................................  
Лабораторна робота №4  
Будова горизонтально-/вертикально-/фрезерного консольного верстата і налагодження його на заданий режим різання .....................  
Лабораторна робота №5  
Вивчення інструментів для обробки фрезеруванням ............................
Лабораторна робота №6  
Налагодження токарно-гвинторізного верстата на виготовлення болта ...........................................................................................................  
Лабораторна робота №7  
Виготовлення деталі на токарно-гвинторізному верстаті .....................
ТЕМИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ........................................
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО РУБІЖНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ...
ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ МЕТАЛІВ І СПЛАВІВ .............................
ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ............................................................
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ ......................................................
ЦІКАВІ ФАКТИ З ІСТОРІЇ МЕТАЛОРІЗАЛЬНИХ ВЕРСТАТІВ .......
ЛІТЕРАТУРА ............................................................................................
ДОДАТКИ .................................................................................................
Додаток А. Титульна сторінка (зразок) .......................................................
Додаток Б. Бланк МК ГОСТ 3.1118-82 Форма 1 …………………………..
Додаток В. Бланк МК ГОСТ 3.1118-82 Форма 1а……..…………………..

 

 


ВСТУП

 

Задачі промисловості по випуску якісної продукції повинні вирішувати висококваліфіковані інженерні кадри машинобудівників, в діяльності яких застосування на практиці технологічних наук має дуже велике значення. Інженер повинен забезпечувати надійність роботи машин та приладів, враховувати особливості технологічних методів обробки та складання, а також економічну доцільність виготовлення конструкцій.

Предметом вивчення курсу "Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство" (частина 2) є сучасні методи обробки конструкційних матеріалів механічною обробкою різанням та іншими методами. При цьому студенти машинобудівних спеціальностей отримують загально-інженерну технологічну підготовку, яка є фундаментом для спеціальної технологічної підготовки, що здійснюється курсами "Технологічні основи машинобудування", "Технологічні методи виготовлення заготовок", "Технологія машинобудування", "Технологія верстатобудування", "Металорізальні верстати і системи", "Проектування металорізального інструменту", "Основи технології виробництва та ремонту автомобілів", "Автомобілі", "Металообробний інструмент", "Технологічне обладнання галузі", "Технологічне обладнання харчових виробництв" та ін.

Виконання лабораторних робіт знайомить студентів з механічною обробкою заготовок деталей машин на верстатах різних груп. Воно ставить за мету закріпити теоретичні знання про будову найбільш поширених універсальних верстатів і методи обробки на цих верстатах різних поверхонь, про різальні інструменти, які використовуються у виробничому процесі, про інструментальні матеріали, про пристрої для закріплення заготовок, а також про елементи технологічного процесу та режиму різання.

 

 


ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ

 

При підготовці до виконання кожної лабораторної роботи студент повинен:

- вивчити відповідні теоретичні розділи літератури, список якої розміщений в кінці даних МВ;

- ознайомитись зі змістом лабораторної роботи;

- скласти необхідні таблиці для запису результатів;

- прослухати і засвоїти правила техніки безпеки при роботі з верстатами.

По кожній виконаній лабораторній роботі студент складає індивідуальний звіт, зміст якого викладено в кінці кожної лабораторної роботи. Звіт виконується на аркушах формату А4. Всі аркуші звіту мають бути зброшуровані. Зразок заповнення титульної сторінки – дивись додаток А.

Звіт надається викладачу для перевірки і є основою до складання заліку по дисципліні. Під час заліку студент повинен показати глибокі знання по відповідним розділам дисципліни, а також по використанню отриманих знань при проведенні лабораторної роботи.

 

 


Лабораторна робота № 1

 

Будова токарно-гвинторізного верстата

і налагодження його на заданий режим різання

 

1 Мета роботи

 

· ознайомитись з класифікацією і маркуванням металорізальних верстатів;

· ознайомитись з будовою і технічними характеристиками токарно-гвинторізного верстата 16Е16КП;

· отримати відомості по налагодженню та настроюванню верстата на заданий режим роботи.

 


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. Аналіз стану військової дисципліни
  4. АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. Анотація дисципліни «Культура наукової мови»
  6. Анотація навчальної дисципліни зі структурно – логічною схемою
  7. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  8. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  9. Вступ до дисципліни
  10. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  11. Дисципліни
  12. Дисципліни




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Оснащення роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.