Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






До рубіжного контролю знань з дисципліни

"Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство"

(оброблення різанням)

 

1. Історичний шлях розвитку технології обробки матеріалів різанням.

2. Що включає в себе поняття обробки конструкційних матеріалів різанням і які задачі виконуються при різанні?

3. Як і для чого класифікуються деталі машин?

4. Які умови необхідні для здійснення процесу різання?

5. Які рухи необхідні для здіснення процесу різання?

6. Основні методи обробки деталей різанням і які рухи застосовуються

при цих методах?

7. Які поверхні і площини визначають при проведенні процесу різання?

8. Конструкція, елементи і геометричні параметри різця.

9. Елементи режиму різання при точінні та їх визначення.

10. Теплові явища при різанні. Поняття спрацювання і стійкості різального інструмента.

11. Сили різання і потужність, що затрачується при точінні.

12. Продуктивність процесу різання. Штучний час на обробку і з чого він складається.

13. Класифікація і умовні позначення металорізальних верстатів.

14. Будова і основні конструкційні частини токарно-гвинторізного верстата.

15. Пристрої, які застосовуються для закріплення заготовок на токарно-гвинторізних верстатах.

16. Види поверхонь і елементи поверхонь при токарній обробці.

17. Які інструменти застосовуються на токарних верстатах для обробки отворів?

18. Як і з якою метою проводять чорнове і чистове точіння? Правила установки різця при точінні.

19. Інструментальні матеріали різальних частин різця і на які групи вони поділяються?

20. Які інструменти застосовуються для токарної обробки зовнішніх, внутрішніх поверхонь і торців?

21. За допомогою яких прийомів і рухів точать канавки, відрізають деталі?

22. Для яких цілей проводять центрування, зенкерування і розвертання отворів? Який інструмент використовується?

23. Назвіть і охарактеризуйте основні прийоми і рухи під час обробки конічних поверхонь. Який інструмент використовується?

24. Які пристрої застосовують під час точіння конічних поверхонь?

25. Назвіть і охарактеризуйте способи точіння конічних поверхонь на токарних верстатах.

26. Назвіть і охарактеризуйте способи нарізання нарізок на токарно-гвинторізному верстаті, а також інструмент, що застосовується.


27. Назвіть і охарактеризуйте основні прийоми та інструмент, який використовують під час нарізання трикутної і прямокутної різьби.

28. Назвіть і охарактеризуйте прийоми під час нарізання різьби:

а) плашками; б) мітчиками; в) різцями з наступним калібруванням плашками і мітчиками.

29. Прийоми і інструмент, що застосовується при обробці фасонних поверхонь на токарних верстатах.

30. Способи контролю і інструмент, що використовується при виконанні

токарних робіт.

31. Прийоми і основні правила заточування токарних різців.

32. Основний технологічний час при точінні і як він розраховується.

33. Будова і основні частини вертикально-свердлильного верстата.

34. Пристрої та інструмент, що застосовуються при роботі на свердлильному верстаті.

35. Елементи режиму різання при свердлінні, зенкеруванні і розвертанні.

36. Основні частини, елементи і геометрія свердел.

37. Будова і основні частини вертикально- і горизонтально-фрезерних верстатів.

38. Пристрої, які використовуються при обробці деталей на фрезерних верстатах.

39. Основні типи фрез і їх призначення.

40. Основні частини, елементи і геометрія зуба циліндричної фрези.

41. Основні частини, елементи і геометрія зуба торцевої і кінцевої фрез.

42. Характеристика процесу фрезерування. Зустрічне і попутне фрезерування.

43. Елементи режиму різання при фрезеруванні.

44. Способи і прийоми при фрезеруванні горизонтальних, вертикальних і похилих площин, та інструмент, що використовується.

45. Способи фрезерування різних пазів, канавок і інструмент, що використовується.

46. Способи фрезерування фасонних поверхонь. Пристрої і інструмент, що використовуються.

47. Обробка шліцьових валів, зубчатих коліс. Пристрої і інструмент, що застосовується.

48. Фрезерування гвинтових канавок свердел, зенкерів, фрез. Пристрої і інструмент, що застосовується.

49. Способи фрезерування квадрата, шестигранника на горизонтально- і вертикально-фрезерних верстатах. Пристрої і інструмент, що використовуються.

50. Способи фрезерування криволінійних поверхонь, пристрої і інструмент, що використовуються.

51. Які вимірювальні інструменти використовують під час контролю при фрезеруванні?

52. Поняття слюсарної обробки. Які види робіт включає слюсарна обробка. Історичний шлях розвитку слюсарної справи.


53. Види, прийоми і інструмент, що використовується при розмітці.

54. Рубка металу. Які прийоми і інструмент при цьому використовують.

55. Види молотків, основна характеристика молотка.

56. Різання матеріалів. Види різання, обладнання, пристрої і інструмент, що застосовуються.

57. Сутність і призначення правки і згинання металів. Назвіть пристрої і інструмент, які при цьому використовують.

58. Сутність обпилювання, розпилювання і припасування; їх призначення, прийоми і інструменти, що застосовують.

59. Сутність і призначення шабрування. Прийоми, пристрої і інструмент, що використовуються.

60. Притирання і доводка, прийоми. Пристрої і інструмент, що використовується.

61. Паяння, лудіння і склеювання. Їх сутність і призначення.

62. Обладнання, пристрої і матеріали, що використовуються при паянні.

63. Види, призначення і класифікація терпугів (напилків).

64. Види і призначення складальних робіт. Типи з’єднань.

65. Типи різьбових з’єднань. Як складаються різьбові з’єднання?

66. Шпонкові з’єднання, їх призначення. Як складаються шпонкові з’єднання?

67. Як здійснюють запресування і випресування деталей?

68. В яких вузлах, для яких цілей і як установлюються ущільнювачі? За допомогою яких деталей здійснюють контрування?

69. Правила і прийоми складання заклепкових з’єднань, пристрої і інструмент, що використовують.

70. Основні вимоги при складанні механізмів обертового руху. Сутність клинових з’єднань.

71. Основні правила і прийоми при складанні пасових і фрикційних передач.

72. Основні вимоги при складанні зубчастих і черв’ячних передач .

73. Основні вимоги при складанні передач перетворення руху.

74. Вимоги і правила складання трубопроводів.

75. В чому полягає сутність регулювання і випробування механізмів і машин?



Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Актуалізація знань учнів
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для студентів заочної форми навчання | Основні властивості металів і сплавів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.