Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для студентів заочної форми навчання

 

№ з/п Назва теми
Історія розвитку технологічних методів обробки конструкційних матеріалів різанням.
Основні задачі виробництва по обробці заготовок та формоутворенню поверхонь (геометрична точність та шорсткість поверхонь)
Інструментальні матеріали.
Процес стружкоутворення при різанні та супутні явища. Переріз шару, що зрізається. Дійсний переріз шару, що зрізається і шорсткість поверхні. Теплові явища при різанні металів.
Зношування та стійкість різального інструмента. Вплив різних технологічних факторів на стійкість інструмента.
Вібрації при різанні матеріалів. Вплив кутів різця на різання. Критерії затуплення різального інструмента.
  Охолодження та змащування при обробці різанням.
Сили різання та потужність, що витрачається на різання при точінні. Продуктивність обробки різанням.
Вплив різних факторів на швидкість різання, яку допускає різальний інструмент.
Нормальні пристрої для закріплення заготовок на токарних верстатах.
Обробка заготовок токарно-револьверних, токарно-карусельних, багаторізцевих токарних верстатах. Токарні автомати і напівавтомати.
Основні типи свердлильних верстатів. Допоміжні інструменти і пристрої до свердлильних верстатів. Обробка заготовок на розточувальних верстатах. Основні елементи і геометричні параметри спіральних свердел, зенкерів, розверток. Обробка заготовок на розточувальних верстатах.
Зубонарізання.
Схеми різання при протягуванні. Основні елементи і геометричні параметри протяжок.
Абразивний інструмент.
Обробні роботи.
Електрофізичні та електрохімічні методи обробки. Основні напрями автоматизації виробництва в механічних цехах.
Виробництво деталей із неметалевих матеріалів
Слюсарна обробка деталей машин. Слюсарно-складальні роботи.

 


Контрольні питання


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст звіту по виконаній лабораторній роботі | До рубіжного контролю знань з дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.09 сек.