Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст звіту по виконаній лабораторній роботі

  • найменування лабораторної роботи;
  • мета роботи;
  • оснащення роботи;
  • ескізи заготовки і деталі;
  • послідовність обробки поверхонь заготовки;
  • заповнена таблиця 1.4.

 

Питання для самоперевірки

Елементи режиму різання при точінні та їх визначення.

Головний рух та рух подачі при роботі на токарно-гвинторізному верстаті.

Пристрої для закріплення заготовок на токарно-гвинторізних верстатах.

Призначення задньої бабки токарно-гвинторізного верстата.


Теми для самостійного вивчення

Для студентів денної форми навчання

 

№ з/п Назва теми
Історія розвитку технологічних методів обробки конструкційних матеріалів різанням.
Інструментальні матеріали.
Переріз шару, що зрізається. Дійсний переріз шару, що зрізається і шорсткість поверхні.
Вплив різних технологічних факторів на стійкість інструмента.
Вібрації при різанні матеріалів. Вплив кутів різця на різання. Критерії затуплення різального інструмента.
Охолодження та змащування при обробці різанням.
Вплив різних факторів на швидкість різання, яку допускає різальний інструмент.
Обробка заготовок токарно-револьверних, токарно-карусельних, багаторізцевих токарних верстатах. Токарні автомати і напівавтомати.
Зубонарізання.
Схеми різання при протягуванні. Основні елементи і геометричні параметри протяжок.
Абразивний інструмент.
Обробні роботи.
Електрофізичні та електрохімічні методи обробки. Основні напрями автоматизації виробництва в механічних цехах.
Виробництво деталей із неметалевих матеріалів

 



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 307

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Для студентів заочної форми навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.