МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види міжбюджетних трансфертів в УкраїніМіжбюджетні трансферти — це кошти, які безоплатно і безповоротно передаються з одного бюджету до іншого. Відповідно до (ст.96) Бюджетного Кодексу України міжбюджетні трансферти поділяються на: дотація вирівнювання; субвенція; кошти, що передаються до Державного бюджету України та місцевих бюджетів з інших місцевих бюджетів; додаткові дотації. Бюджетні дотації –це трансферні ресурси, що передаються з Державного бюджету України місцевим бюджетам чи з місцевих бюджетів вищого адміністративного рівня місцевим бюджетам нижчого адміністративного рівня безповоротно для збалансування їхніх доходів і витрат. Дотація не може мати цільового призначення. Вона може вважатися одним із дохідних джерел місцевих бюджетів, що використовують на цілі, визначені органами місцевого самоврядування. Під бюджетною субвенцієюрозуміють трансферні ресурси, що передаються з державного бюджету місцевим бюджетам чи з місцевих бюджетів вищого рівня до місцевих бюджетів нижчого адміністративного рівня на фінансування цільових витрат і які підлягають обов’язковому поверненню у випадку нецільового використання. Бюджетні субвенції необхідно спрямовувати в місцеві бюджети розвитку, тому що вони мають стати основною формою державної фінансової підтримки інвестиційної діяльності місцевих органів влади. Обсяги надання бюджетних субвенцій мають визначатися для кожної територіальної одиниці з урахуванням цілей державної регіональної фінансової політики, зближення і вирівнювання рівнів розвитку окремих регіонів України. У Державному бюджеті України затверджується обсяг дотації вирівнювання та субвенції окремо для бюджету АРК, кожного з обласних бюджетів, бюджетів міст Києва та Севастополя, міст республіканського та обласного значення та районних бюджетів, а також коштів, що передаються до Державного бюджету України з місцевих бюджетів. Міські ( міст Києва і Севастополя, міст республіканського та обласного значення) та районні ради можуть передбачати у відповідних бюджетах дотації вирівнювання бюджетам районів у містах, бюджетам сіл, селищ, міст районного значення та їх об’єднань, а також кошти, що передаються з цих бюджетів. Верховна Рада АРК та відповідні радиможуть передбачати у відповідних бюджетах такі види міжбюджетних трансфертів (між місцевими бюджетами):
Основні засади надання субвенцій визначаються окремим законом, порядок та умови їх надання визначаються Кабінетом Міністрів України, а обсяг субвенцій на наступний бюджетний рік визначається законом про Державний бюджет України. Розмежування доходів між бюджетами в нашій країні донедавна було симбіозом (використовувало) першого і другого із запозичених методів: існувало розмежування окремих видів надходжень(наприклад, виключно в державний бюджет надходять: податок на додану вартість, мито, надходження від зовнішньоекономічної діяльності внутрішніх позик; до місцевих бюджетів - місцеві податки і збори), а крім цього в окремі роки існував розподіл податків між бюджетами (акцизного збору, податок на прибуток підприємств, прибуткового податку з громадян). До 1997 року використовувався переважно метод розподілу податків між державним бюджетом України і місцевими бюджетами. Нині використовується переважно система розмежування податкових надходжень, поєднана з розподілом певних доходів між місцевими бюджетами окремих видів. Прийняття Конституції України та Конституції Автономної Республіки Крим, Законів України «Про бюджетну систему України», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Податкового кодексу», «Бюджетного кодексу України», сприяло створення законодавчої бази організації міжбюджетних відносин. Проте залишається багато невирішених питань практичної реалізації положень цих документів, які не завжди пов’язанні між собою, а інколи і суперечливі. Тому, стабілізація нормативної бази міжбюджетних відносин стала одним із найважливіших завдань бюджетної політики.
Читайте також:
|
||||||||
|