МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розгляд та прийняття рішення про місцевий бюджетНа розгляд та прийняття рішень разом з проектом подаються: · пояснювальна записка, в якій міститься інформація про соціально-економічний стан адміністративно-територіальних одиниць, та прогноз розвитку на наступний період, аналіз пропонованих обсягів видатків, особливості міжбюджетних взаємовідносин, інформація про погашення боргу; · прогноз показників місцевого бюджету за основними видами доходів і видатків та фінансування на наступні три бюджетні періоди; · перелік інвестиційних програм на наступний бюджетний період; · проект показників зведеного бюджету району (міст); · показники видатків на наступні бюджетні періоди; · інформація про хід виконання відповідного бюджету в поточному бюджетному періоді; · інші матеріали, обсяг і форму яких визначає Рада міністрів АРК, місцева державна адміністрація чи виконавчий орган відповідної ради. Якщо винесений на розгляд ради бюджет є дефіцитним, інформація про погашення боргу місцевого бюджету має містити обґрунтування джерел покриття його дефіциту за основними видами залучених коштів, а також рекомендації щодо використання невикористаних на початок бюджетного року залишків бюджетних коштів. Рішення про місцевий бюджет має містити такі обов’язкові елементи: · загальна сума доходів і видатків; · граничний обсяг річного дефіциту чи профіциту місцевого бюджету в наступному бюджетному періоді й боргу Автономної Республіки Крим або місцевого самоврядування на кінець наступного бюджетного періоду; · повноваження щодо надання гарантій Автономної Республіки Крим або місцевого самоврядування, а також обсяги цих гарантій; · доходи бюджету за бюджетною класифікацією; · бюджетні призначення для головних розпорядників коштів і кодів бюджетної класифікації; · бюджетні призначення міжбюджетних трансфертів; · обсяги обігової касової готівки місцевого бюджету; · додаткові положення, які регламентують процес виконання бюджету. Рішення має містити також перелік захищених статей місцевого бюджету, визначених з урахуванням норм закону про Державний бюджет України на цей самий період і має бути оприлюднене не пізніше десяти днів з його прийняття. Своєчасне затвердження бюджету є одним із важливих критеріїв ефективності бюджетного процесу. Рішення про внесення змін до рішення про місцевий бюджет ухвалюється відповідною радою за поданням офіційного висновку місцевого фінансового органу про обсяг вільного залишку бюджетних коштів, перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду відповідного бюджету. Факт перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету визнається за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів поточного бюджетного періоду на підставі офіційних висновків місцевого фінансового органу за умови перевищення доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів), врахованих у розписі місцевого бюджету на відповідний період, не менше ніж на п’ять відсотків. Факт недоотримання доходів загального фонду місцевого бюджету визнається на підставі офіційних висновків місцевого фінансового органу за підсумками квартального звіту при недоотриманні доходів загального фонду місцевого бюджету, врахованих у розписі місцевого бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків. Читайте також:
|
||||||||
|