МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
С співвідношенню світу ідей та світу речейD політичному устрою держави Е атомістичній теорії 13. Протистояння між Сократом та софістами відбулось внаслідок того, що: а) софісти брали гроші за освіту, а Сократ – ні; б) софісти спрямовували зусилля на дослідження космосу, а Сократ – на дослідження людини; в) софісти сповідували принцип релятивізму, а Сократ наполягав на тому, що справжнє знання повинно бути незмінним; г) софісти пропагували аморалізм, а Сократ намагався прищеплювати доброчесність; д) софісти були послідовниками Арістотеля, а Сократ – Платона. 14. Наполягання на тому, що справжнє знання є основою правильних моральних вчинків було характерним для: а) Сократа; б) Сенеки; в) Демокріта; г) Геракліта; д) Марка Аврелія. 15. За Платоном слід припустити, що в основі речей лежать вічні та незмінні ідеї, тому що: а) і світі нічого не виникає із нічого і не зникає в нікуди; б) тільки за такої умови ми можемо перейти від сприйняття речей до їх мислення; в) справжнє буття є вічним та незмінним; г) тільки за такої умови людина зможе мати надійні знання; д) на поверхні речей все змінюється, але сутність речей залишається незмінною. Спробуйте проаналізувати усі наведені варіанти відповідей на питання та з'ясувати виправдані моменти в кожному із них; оберіть найбільш правильний варіант відповіді та обґрунтуйте його. 16. Співвідношення філософії Платона та філософії Арістотеля можна передати так: а) між ними немає нічого спільного; б) філософія Платона базується на деяких ідеях Арістотеля; в) філософія Арістотеля базується на вихідних ідеях Платона, але міняє спрямування філософського пізнання; г) Арістотель запровадив екзистенціально-містичний, а Платон – науково-аналітичний тип філософського мислення; д) Арістотель був послідовником Піфагора, а Платон – Демокріта. 17. Новаторство Арістотеля полягало в тому, що він розробив: а) ідею гілеморфізма в питанні про будову всіх речей; б) науку про закони та форми правильного мислення – логіку; в) вчення про чотири причини всього сущого; г) вчення про душу; д) ідею катарсису – очищення шляхом естетичного переживання. 18. Філософські школи пізньої античності: а) опікувались докладним вдосконаленням античної натурфілософії; б) розробляли вчення про найкращу державу; в) намагались надати кожному окремому індивіду засоби життєвого самоутвердження; г) прагнули створювати принципово нові філософські теорії; д) прагнули підпорядкувати філософіютеології. 19. До найперших відкриттів пізньої античної філософії слід віднести: а) відкриття автономії людського духу щодо обставин життя; б) відкриття взаємної доповнюваності всіх шкіл античної філософії; в) створення нової науки – логіки; г) переведення спрямування філософського пошуку в бік самопізнання; д) відкриття найперших засад космосу. 20. Спираючись на свої знання шкільного курсу історії спробуйте назвати ті сфери суспільного життя України, в яких так чи інакше фігурують певні історичні здобутки античного світу.
Читайте також:
|
||||||||
|