Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



С співвідношенню світу ідей та світу речей

D політичному устрою держави

Е атомістичній теорії

13. Протистояння між Сократом та софістами відбулось внаслідок того, що:

а) софісти брали гроші за освіту, а Сократ – ні;

б) софісти спрямовували зусилля на дослідження космосу, а Сократ – на дослідження людини;

в) софісти сповідували принцип релятивізму, а Сократ наполягав на тому, що справжнє знання повинно бути незмінним;

г) софісти пропагували аморалізм, а Сократ намагався прищеплювати доброчесність;

д) софісти були послідовниками Арістотеля, а Сократ – Платона.

14. Наполягання на тому, що справжнє знання є основою правильних моральних вчинків було характерним для:

а) Сократа;

б) Сенеки;

в) Демокріта;

г) Геракліта;

д) Марка Аврелія.

15. За Платоном слід припустити, що в основі речей лежать вічні та незмінні ідеї, тому що:

а) і світі нічого не виникає із нічого і не зникає в нікуди;

б) тільки за такої умови ми можемо перейти від сприйняття речей до їх мислення;

в) справжнє буття є вічним та незмінним;

г) тільки за такої умови людина зможе мати надійні знання;

д) на поверхні речей все змінюється, але сутність речей залишається незмінною.

Спробуйте проаналізувати усі наведені варіанти відповідей на питання та з'ясувати виправдані моменти в кожному із них; оберіть найбільш правильний варіант відповіді та обґрунтуйте його.

16. Співвідношення філософії Платона та філософії Арістотеля можна передати так:

а) між ними немає нічого спільного;

б) філософія Платона базується на деяких ідеях Арістотеля;

в) філософія Арістотеля базується на вихідних ідеях Платона, але міняє спрямування філософського пізнання;

г) Арістотель запровадив екзистенціально-містичний, а Платон – науково-аналітичний тип філософського мислення;

д) Арістотель був послідовником Піфагора, а Платон – Демокріта.

17. Новаторство Арістотеля полягало в тому, що він розробив:

а) ідею гілеморфізма в питанні про будову всіх речей;

б) науку про закони та форми правильного мислення – логіку;

в) вчення про чотири причини всього сущого;

г) вчення про душу;

д) ідею катарсису – очищення шляхом естетичного переживання.

18. Філософські школи пізньої античності:

а) опікувались докладним вдосконаленням античної натурфілософії;

б) розробляли вчення про найкращу державу;

в) намагались надати кожному окремому індивіду засоби життєвого самоутвердження;

г) прагнули створювати принципово нові філософські теорії;

д) прагнули підпорядкувати філософіютеології.

19. До найперших відкриттів пізньої античної філософії слід віднести:

а) відкриття автономії людського духу щодо обставин життя;

б) відкриття взаємної доповнюваності всіх шкіл античної філософії;

в) створення нової науки – логіки;

г) переведення спрямування філософського пошуку в бік самопізнання;

д) відкриття найперших засад космосу.

20. Спираючись на свої знання шкільного курсу історії спробуйте назвати ті сфери суспільного життя України, в яких так чи інакше фігурують певні історичні здобутки античного світу.

 


Читайте також:

  1. БАГАТСТВО ОРГАНІЧНОГО СВІТУ ТА ҐРУНТОВИЙ ПОКРИВ.
  2. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  3. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  4. Боротьба українського народу за національну освіту й рідну мову
  5. БУТТЯ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ КАРТИНІ СВІТУ
  6. В орбіті кочового світу. Полтавщина, як частина Дешт-і-Кипчака.
  7. В українському інформаційному просторі аналітична журналістика також повинна відіграти вже зараз видатну роль: збудувати духовну будівлю українського національного світу.
  8. Важких речей неповнолітніми
  9. Взаємовідносини особистості і світу в українському експресіонізмі
  10. Видатки бюджетів на загальну освіту
  11. Виділяють класичну наукову картину світу, і некласичну (сучасну) наукову картину світу.
  12. Визначення економічного збитку від забруднення лісу, рослинності і тваринного світу.




Переглядів: 2849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В: Анаксимандр | Використання першоджерел в опрацюванні теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.