МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
С співвідношенню світу ідей та світу речейD політичному устрою держави Е атомістичній теорії 13. Протистояння між Сократом та софістами відбулось внаслідок того, що: а) софісти брали гроші за освіту, а Сократ – ні; б) софісти спрямовували зусилля на дослідження космосу, а Сократ – на дослідження людини; в) софісти сповідували принцип релятивізму, а Сократ наполягав на тому, що справжнє знання повинно бути незмінним; г) софісти пропагували аморалізм, а Сократ намагався прищеплювати доброчесність; д) софісти були послідовниками Арістотеля, а Сократ – Платона. 14. Наполягання на тому, що справжнє знання є основою правильних моральних вчинків було характерним для: а) Сократа; б) Сенеки; в) Демокріта; г) Геракліта; д) Марка Аврелія. 15. За Платоном слід припустити, що в основі речей лежать вічні та незмінні ідеї, тому що: а) і світі нічого не виникає із нічого і не зникає в нікуди; б) тільки за такої умови ми можемо перейти від сприйняття речей до їх мислення; в) справжнє буття є вічним та незмінним; г) тільки за такої умови людина зможе мати надійні знання; д) на поверхні речей все змінюється, але сутність речей залишається незмінною. Спробуйте проаналізувати усі наведені варіанти відповідей на питання та з'ясувати виправдані моменти в кожному із них; оберіть найбільш правильний варіант відповіді та обґрунтуйте його. 16. Співвідношення філософії Платона та філософії Арістотеля можна передати так: а) між ними немає нічого спільного; б) філософія Платона базується на деяких ідеях Арістотеля; в) філософія Арістотеля базується на вихідних ідеях Платона, але міняє спрямування філософського пізнання; г) Арістотель запровадив екзистенціально-містичний, а Платон – науково-аналітичний тип філософського мислення; д) Арістотель був послідовником Піфагора, а Платон – Демокріта. 17. Новаторство Арістотеля полягало в тому, що він розробив: а) ідею гілеморфізма в питанні про будову всіх речей; б) науку про закони та форми правильного мислення – логіку; в) вчення про чотири причини всього сущого; г) вчення про душу; д) ідею катарсису – очищення шляхом естетичного переживання. 18. Філософські школи пізньої античності: а) опікувались докладним вдосконаленням античної натурфілософії; б) розробляли вчення про найкращу державу; в) намагались надати кожному окремому індивіду засоби життєвого самоутвердження; г) прагнули створювати принципово нові філософські теорії; д) прагнули підпорядкувати філософіютеології. 19. До найперших відкриттів пізньої античної філософії слід віднести: а) відкриття автономії людського духу щодо обставин життя; б) відкриття взаємної доповнюваності всіх шкіл античної філософії; в) створення нової науки – логіки; г) переведення спрямування філософського пошуку в бік самопізнання; д) відкриття найперших засад космосу. 20. Спираючись на свої знання шкільного курсу історії спробуйте назвати ті сфери суспільного життя України, в яких так чи інакше фігурують певні історичні здобутки античного світу.
Читайте також:
|
||||||||
|