Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 8. Взаємозв’язок індивідуального та історичного розвитку. Біосфера та людина

 

45. Синтетична теорія як сучасний етап розвитку теорії еволюції.

46. Макро- та мікроеволюція. Популяція – елементарна одиниця еволюції.

47. Популяційна структура людства. Деми, ізоляти.

48. Вплив мутаційного процесу, міграції, ізоляції та дрейфу генів на генетичну струк­туру популяцій людей. Специфіка дії природного добору в людських популяціях.

49. Проблема та медико-біологічні наслідки генетичного обтяження та впливу мутагенних факторів (радіаційних і хімічних) на популяції людей. Функціональні типи реагування людей на фактори середовища (“спринтер”, “стайєр”, “мікст”).

50. Вчення академіка В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу. Жива речовина й її характеристики.

51. Медико-біологічні аспекти впливу біосфери на здоров’я людини. Поняття про біополя та біологічні ритми, їх медичне значення.

52. Взаємозв’язок онто- та філогенезу. Біогенетичний закон (Ф. Мюллер, Е. Геккель), його трактування О. М. Северцовим.

53. Закономірності філогенезу систем органів. Еволюційна морфологія й її методи. Способи еволюційних перетворень органів. Рудименти, атавізми.

54. Онтофілогенетичні передумови природжених вад розвитку органів і систем органів людини. Анцестральні (атавістичні) вади розвитку.

55. Філогенез покривів тіла хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

56. Порівняльний огляд будови скелету хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

57. Філогенез травної системи хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

58. Філогенез дихальної системи хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

59. Філогенез кровоносної системи хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

60. Філогенез нервової системи хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

61. Філогенез сечовидільної та статевої систем хордових. Природжені вади розвитку, що мають онтофілогенетичну зумовленість.

62. Походження людини. Основні етапи антропогенезу.

63. Положення виду Homo sapiens у системі тваринного світу. Якісна своєрідність людини. Співвідношення біологічних і соціальних факторів у процесі антропогенезу.

64. Походження людських рас як відображення адаптаційних закономірностей розвитку людини. Єдність людства.

65. Екологія. Середовище як екологічне поняття. Види середовища. Екологічні фактори. Єдність організму та середовища.

66. Біологічна мінливість людей у зв’язку з біогеографічними особливостями сере­довища. Формування адаптивних екотипів людей.

67. Людина як екологічний фактор. Основні напрямки та результати антропогенних змін оточуючого середовища. Охорона довкілля.

68. Особливості екологічного стану в Україні.

69. Отруйні для людини рослини і тварини.


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. А-кролик, Б-кішка, В-мавпа, Г-людина.
  4. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  5. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  6. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.
  7. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  8. Б.Рассел, підкреслюючи, що людина є частиною природи, уважав, що людські «думки й рухи слідують тим же законам, що й рух зірок і атомів». Яку точку зору відстоював Рассел?
  9. Біоекономіка сільського господарства, основні напрями та тенденції розвитку.
  10. Біосфера докембрію
  11. Біосфера Землі, її характерні властивості
  12. Біосфера Землі, її характерні властивості




Переглядів: 773

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 7. Медична арахноентомологія | Перелік практичних навичок і умінь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.