МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КАРТА ІНТЕРЕСІВІнструкція. Для того, щоб допомогти Вам обрати професію з врахуванням ваших інтересів, пропонуємо оцінити низку тверджень про різні види занять. Якщо Вам дуже подобається, дуже полюбляєте або дуже б хотіли займатися тим, що пропонується в твердженні, то поставте у відповідній клітинці «++». Якщо просто подобається, полюбляєте або хотіли б — «+». Якщо просто знаєте, сумніваєтеся — «0». Якщо не подобається, не полюбляєте, не хотіли б — «-». Якщо дуже не подобається — «- -». Якщо на одне й те саме питання у Вас виникає дві суперечливі (полярні) відповіді, то поставте той знак, який відповідає відповіді, найближчої (на вашу думку) до істини. Проставляючи свої відповіді, слідкуйте, щоб номер клітинки в «Листі відповідей» не розходився з номером питання. Чи полюбляєте Ви? Чи подобається Вам? Чи хотіли б Ви?
100.Спостерігати за дотриманням правил руху пішоходами та водіями транспортних засобів. 101.Відвідувати заняття секції з греблі, парусного спорту, аквалангістів, працювати в бригаді зі спасіння утопаючих. 102.Брати участь у воєнізованих іграх. 103.Відвідувати історичні музеї, знайомитися з пам’ятками культури. 104.Відвідувати літературний гурток, відвідувати факультативні заняття з літератури і рідної мови. 105.Вести особистий щоденник. 106.Виступати в групі з повідомленнями про міжнародне положення, з бесідами та доповідями на різноманітні теми. 107.Виконувати роботу вожатого. 108.З’ясовувати причини поведінки й вчинків людей, які вони хотіли б приховати. 109.Допомагати покупцю обирати покупку в магазині. 110.Розв’язувати складні задачі з математики. 111.Точно вести розрахунки своїх грошових прибутків та витрат. 112.Відвідувати заняття в секції з іноземної мови. 113.Відвідувати гурток художньої творчості, ізостудії. 114.Брати участь в оглядах художньої самодіяльності. 115.Відвідувати заняття в хорі або в одній з музикальних секцій. 116.Відвідувати заняття будь-якої спортивно секції. 117.Брати участь в біологічних олімпіадах або готувати виставки рослин чи тварин. 118.Брати участь в географічних експедиціях. 119.Брати участь в геологічних експедиціях. 120.Спостерігати і доглядати хворих, надавати їм допомогу, полегшити стан. 121.Брати участь у виставках кулінарних чи кондитерських робіт (чи відвідувати їх). 122.Вирішувати складні задачі з фізики. Брати участь в олімпіадах з фізики. 123.Брати участь в олімпіадах з хімії. 124.Розбиратися в технічних кресленнях і схемах, креслити чи складати креслення власноруч. 125.Розбиратися в складних схемах. 126.Відвідувати з екскурсією промислові підприємства, знайомитися з новими типами станків, спостерігати роботою на них або за їх ремонтом. 127.Майструвати що-небудь з деревини власноруч. 128.Брати посильну участь в будівельних роботах. 129.Брати посильну участь в обслуговуванні й ремонтуванні автомобіля, мотоциклу та інших транспортних засобів. 130.За будь-яких погодних умов літати на літаках екстреної допомоги й керувати надшвидкісними літаками. 131.Жити за жорстко встановленим режимом, строго виконуючи розпорядок дня. 132.Відвідувати заняття секції з історії (збирати матеріали, виступати з доповідями на історичні теми). 133.Працювати з літературними джерелами, бібліографічними довідниками, вести щоденник вражень про прочитане. 134.Брати участь в диспутах та читацьких конференціях. 135.Готувати та проводити збори, конференції. 136.Шефствувати над складновиховуваними, обговорювати з ким-небудь питання виховання дітей та підлітків. 137.Допомагати в роботі міліції. 138.Постійно спілкуватися з великою кількістю різних людей. 139.Брати участь в олімпіадах з математики. 140.Цікавитися вартістю товарів, намагаючись зрозуміти питання цінотворення, заробітної платні, організації праці. 141.Бесідувати з товаришами або знайомими іноземною мовою. 142.Брати участь у виставках образотворчого мистецтва. 143.Відвідувати заняття театрального гуртка. 144.Брати участь в музикальних оглядах-конкурсах. 145.Брату особисту і командну участь в спортивних змаганнях. 146.Вирощувати в саду, на городі рослини чи виховувати тварин, доглядати за ними. 147.Виконувати топографічну зйомку місцевості. 148.Брати участь в довготривалих і складних походах, під час яких доводиться працювати за заданою програмою. 149.Працювати в лікарні, поліклініці, аптеці. 150.Працювати спеціалістом на підприємстві легкої або харчової промисловості (швачкою, закрійником, кухарем, кондитером, технологом). 151.Розв’язувати складні задачі з фізики. 152.Працювати на хімічному виробництві або в хімічній лабораторії. 153.Брати участь у виставках технічної творчості. 154.Працювати в галузі енергетики чи радіоелектроніки. 155.Працювати за верстатом (в основному стоячи), виготовляючи різні металеві деталі і вироби. 156.Виконувати за кресленнями столярні або модельні роботи. 157.Працювати в будівельній бригаді. 158.Працювати водієм у великому місті, виконувати перевезення пасажирів і вантажів. 159.Працювати за будь-якої погоди на великій річці чи у морі. 160.бути військовим інженером або командиром. 161.Ходити в походи по історичних місцях рідного краю. 162.Писати розповіді, складати вірші, байки та ін. 163.Писати замітки чи нариси в стінгазети або періодичний друк. 164.Виконувати обов’язки бригадира під час трудового семестру. 165.Організовувати ігри і свята для дітей. 166.Працювати в юридичному закладі (в суді, адвокатурі, прокуратурі, юридичній консультації). 167.Виконувати роботи з обслуговування населення (приймати замовлення, допомагати обирати покупку, надавати побутові послуги та ін.). 168.Виконувати роботу, яка постійно потребує застосування математичних знань. 169.Працювати в галузі економіки, планування чи фінансування народного господарства. 170.Брати участь в олімпіадах, конкурсах, конференціях іноземною мовою. 171.Брати участь у виставках образотворчого мистецтва. 172.Грати на сцені або зніматися у кіно. 173.Працювати музикантом, музикальним режисером або викладати музику. 174.Працювати викладачем фізкультури або тренером. Читайте також:
|
||||||||
|