Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КАРТА ІНТЕРЕСІВ

Інструкція. Для того, щоб допомогти Вам обрати професію з врахуванням ваших інтересів, пропонуємо оцінити низку тверджень про різні види занять.

Якщо Вам дуже подобається, дуже полюбляєте або дуже б хотіли займатися тим, що пропонується в твердженні, то поставте у відповідній клітинці «++».

Якщо просто подобається, полюбляєте або хотіли б — «+».

Якщо просто знаєте, сумніваєтеся — «0».

Якщо не подобається, не полюбляєте, не хотіли б — «-».

Якщо дуже не подобається — «- -».

Якщо на одне й те саме питання у Вас виникає дві суперечливі (полярні) відповіді, то поставте той знак, який відповідає відповіді, найближчої (на вашу думку) до істини. Проставляючи свої відповіді, слідкуйте, щоб номер клітинки в «Листі відповідей» не розходився з номером питання.

Чи полюбляєте Ви? Чи подобається Вам? Чи хотіли б Ви?

  1. Знайомитися з життям рослин та тварин?
  2. Уроки географії, читання підручника географії.
  3. Читати художню чи наукову літературу про геологічні експедиції.
  4. Уроки анатомії і фізіології людини.
  5. Уроки домогосподарства чи домашня робота з домогосподарства.
  6. Читати науково-популярну літературу про фізичні відкриття або про життя і діяльність видатних фізиків.
  7. Читати науково-популярну літературу про досягнення і відкриття в галузі хімії або про життя та діяльність видатних хіміків.
  8. Читати технічні журнали «Юний технік», «Техніка — молоді» та ін.
  9. Читати в науково-популярних журналах про досягнення в галузі електроніки і радіоелектроніки.
  10. Знайомитися з різними металами, їхніми властивостями і практичним застосуванням.
  11. Узнавати про різні породи деревини, їхні властивості і практичне застосування.
  12. Цікавитися дослідженнями в галузі будівництва.
  13. Читати книги, дивитися фільми про водіїв різних видів транспорту (авто, залізничного та ін.).
  14. Читати книги, дивитися фільми про пілотів, космонавтів.
  15. Зустрічатися з учасниками військових дій, слухати розповіді про військові події, бойову техніку.
  16. Читати книги про історичні події і історичних діячів.
  17. Читати твори класиків вітчизняної та зарубіжної літератури.
  18. Читати і обговорювати газетно-журнальні статті і нариси.
  19. Обговорювати поточні справи і події в групі і навчальному закладі.
  20. Читати літературу про роботу вихователя, вчителя, вожатого.
  21. Читати книги, дивитися фільми про роботу міліції.
  22. Турбуватися про порядок в речах, про красивий вигляд приміщення, в якому ви навчаєтеся, працюєте, мешкаєте.
  23. Читати книги типу «Цікава математика», «Математичне дозвілля».
  24. Цікавитися питаннями економічної географії.
  25. Займатися іноземними мовами.
  26. Знайомитися з життям видатних художників, з історією розвитку образотворчого мистецтва.
  27. Знайомитися з життям видатних майстрів сцени, кіно, відвідувати творчі вечори-зустрічі з акторами.
  28. Знайомитися з життям і творчістю музикантів, з питаннями теорії музикального мистецтва.
  29. Читати спортивні газети, журнали, книги про спорт і видатних спортсменів.
  30. Вивчати ботаніку, зоологію, біологію.
  31. Знайомитися з різними країнами за описами і географічними мапами.
  32. Читати про життя і діяльність знаменитих геологів.
  33. Читати про те, як люди навчилися боротися з хворобами, про лікарів і досягненнях в галузі медицини.
  34. Відвідувати підприємства легкої промисловості (швейні, взуттєві, текстильні).
  35. Читати книги типу «Цікава фізика».
  36. Знаходити хімічні явища в природі, проводити досліди з хімії, слідкувати за ходом хімічних явищ.
  37. Знайомитися з новітніми досягненнями сучасної техніки (слухати і дивитися радіо- телепередачі, шукати статті в газетах).
  38. Відвідувати радіотехнічні секції або секції радіотехніки.
  39. Знайомитися з різними вимірювальними інструментами та їх практичним використанням для металообробки.
  40. Спостерігати за виготовленням виробів з дерева.
  41. Спостерігати за роботою будівельників, зустрічатися з ними, слухати їхні розповіді про їхню роботу.
  42. Читати літературу про засоби і правила руху.
  43. Читати книги, дивитися фільми про річників, моряків.
  44. Читати книги, дивитися фільми на військову тематику, знайомитися з історією війн, крупних боїв і долями видатних полководців.
  45. Обговорювати поточні політичні події в країні і за кордоном.
  46. Читати літературно-критичні статті.
  47. Слухати радіо і дивитися теленовини, тематичні телепередачі.
  48. Цікавитися подіями, які відбуваються в місті, республіці, країні.
  49. Давати пояснення товаришам, як виконувати навчальне завдання, якщо вони не можуть виконувати його самостійно.
  50. Розсудити вчинок друга, знайомого, проаналізувати поведінку літературного героя.
  51. Забезпечувати сім’ю харчами, організовувати харчування всіх під час походу, поїздки, подорожей.
  52. Читати науково-популярну літературу про відкриття в математиці, про життя видатних математиків.
  53. Цікавитися повідомленнями в друкованих виданнях про економіку та економічні показники.
  54. Читати художню літературу іноземною мовою.
  55. Бути членом редколегії, займатися художнім оформленням газет.
  56. Відвідувати драматичний театр чи театр юного глядача.
  57. Слухати оперну музику, відвідувати концерти симфонічної музики.
  58. Відвідувати спортивні заходи, слідкувати за їхнім перебігом, слухати і дивитися радіо- і телепередачі про спорт.
  59. Відвідувати біологічну секцію.
  60. Відвідувати заняття в географічному гуртку, вивчати природу та життя рідного краю.
  61. Збирати зразки, складати описи геологічних об’єктів (мінералів, шарів землі).
  62. Вивчати функції організму людини, причини виникнення хвороб та шляхи їх лікування.
  63. Відвідувати кулінарну секцію.
  64. Проводити дослідження з фізики, електротехніки.
  65. Готувати розчини, зважувати реактиви.
  66. Розбирати, ремонтувати, цікавитися устроєм різноманітних механізмів (годинників, побутових пристроїв, швацьких машин, велосипедів).
  67. Користуватися точними вимірювальними пристроями (вольтметром, амперметром, осцилографом та ін.) і виконувати розрахунки.
  68. Виконувати обробку та виготовляти різні деталі та вироби з металу.
  69. Колекціонувати різні зразки деревини і художньо обробляти дерево (випилювати, вирізати, полірувати та ін.).
  70. Робити нариси будівельних ескізів або робити креслення різних будівель.
  71. Відвідувати секцію залізничників або автолюбителів.
  72. Відвідувати секцію парашутистів, авіа моделювання або відвідувати авіа клуб.
  73. Відвідувати гурток зі стрільби.
  74. Вивчати історію виникнення різних народів та держав.
  75. Писати класні і домашні твори з літератури.
  76. Спостерігати за вчинками, поведінкою, життям інших людей, аналізувати явища і події життя.
  77. Виконувати громадську роботу (організовувати, згуртовувати товаришів для будь-якої справи).
  78. Проводити час з маленькими дітьми (читати книги, що-небудь розповідати їм, допомагати їм в чомусь).
  79. Встановлювати дисципліну серед однолітків чи молодших.
  80. Спостерігати за роботою продавця, кухаря, офіціанта.
  81. Відвідувати заняття в математичному гуртку.
  82. Вивчати питання розвитку промисловості, дізнаватися про досягнення в галузі планування і обліку на промисловому підприємстві.
  83. Працювати з іноземними словниками, розбиратися в зворотах мовлення незнайомого словника.
  84. Відвідувати музеї, художні виставки.
  85. Виступати на сцені перед глядачами.
  86. Грати на одному з музикальних інструментів.
  87. Грати в спортивні ігри.
  88. Спостерігати за зростанням та розвитком тварин і рослин, вести записи.
  89. Самостійно складати географічні мапи, накопичувати і збирати різноманітні географічні матеріали.
  90. Збирати колекції мінералів й експонати для геологічного музею.
  91. Знайомитися з роботою медсестри, лікаря, фармацевта.
  92. Відвідувати секцію крою та шиття, шити одяг собі та членам сім’ї.
  93. Відвідувати заняття в фізичній секції або відвідувати факультативні заняття з фізики.
  94. Відвідувати заняття секції з хімії чи відвідувати факультативні заняття з хімії.
  95. Відвідувати один з гуртків технічної творчості (моделювати літаки, кораблі, машини та ін.).
  96. Розбиратися в устрої електроприладів, електроапаратури та електричних машин, збирати, конструювати, ремонтувати радіо пристрої (посилювачі, осцилографи і радіоапаратуру).
  97. Відвідувати заняття в слюсарно-станкових майстернях.
  98. Відвідувати гурток «Умілі руки» чи столярному.
  99. Бувати на будівництві, спостерігати за ходом будівництва, за оздоблювальними роботами.

100.Спостерігати за дотриманням правил руху пішоходами та водіями транспортних засобів.

101.Відвідувати заняття секції з греблі, парусного спорту, аквалангістів, працювати в бригаді зі спасіння утопаючих.

102.Брати участь у воєнізованих іграх.

103.Відвідувати історичні музеї, знайомитися з пам’ятками культури.

104.Відвідувати літературний гурток, відвідувати факультативні заняття з літератури і рідної мови.

105.Вести особистий щоденник.

106.Виступати в групі з повідомленнями про міжнародне положення, з бесідами та доповідями на різноманітні теми.

107.Виконувати роботу вожатого.

108.З’ясовувати причини поведінки й вчинків людей, які вони хотіли б приховати.

109.Допомагати покупцю обирати покупку в магазині.

110.Розв’язувати складні задачі з математики.

111.Точно вести розрахунки своїх грошових прибутків та витрат.

112.Відвідувати заняття в секції з іноземної мови.

113.Відвідувати гурток художньої творчості, ізостудії.

114.Брати участь в оглядах художньої самодіяльності.

115.Відвідувати заняття в хорі або в одній з музикальних секцій.

116.Відвідувати заняття будь-якої спортивно секції.

117.Брати участь в біологічних олімпіадах або готувати виставки рослин чи тварин.

118.Брати участь в географічних експедиціях.

119.Брати участь в геологічних експедиціях.

120.Спостерігати і доглядати хворих, надавати їм допомогу, полегшити стан.

121.Брати участь у виставках кулінарних чи кондитерських робіт (чи відвідувати їх).

122.Вирішувати складні задачі з фізики. Брати участь в олімпіадах з фізики.

123.Брати участь в олімпіадах з хімії.

124.Розбиратися в технічних кресленнях і схемах, креслити чи складати креслення власноруч.

125.Розбиратися в складних схемах.

126.Відвідувати з екскурсією промислові підприємства, знайомитися з новими типами станків, спостерігати роботою на них або за їх ремонтом.

127.Майструвати що-небудь з деревини власноруч.

128.Брати посильну участь в будівельних роботах.

129.Брати посильну участь в обслуговуванні й ремонтуванні автомобіля, мотоциклу та інших транспортних засобів.

130.За будь-яких погодних умов літати на літаках екстреної допомоги й керувати надшвидкісними літаками.

131.Жити за жорстко встановленим режимом, строго виконуючи розпорядок дня.

132.Відвідувати заняття секції з історії (збирати матеріали, виступати з доповідями на історичні теми).

133.Працювати з літературними джерелами, бібліографічними довідниками, вести щоденник вражень про прочитане.

134.Брати участь в диспутах та читацьких конференціях.

135.Готувати та проводити збори, конференції.

136.Шефствувати над складновиховуваними, обговорювати з ким-небудь питання виховання дітей та підлітків.

137.Допомагати в роботі міліції.

138.Постійно спілкуватися з великою кількістю різних людей.

139.Брати участь в олімпіадах з математики.

140.Цікавитися вартістю товарів, намагаючись зрозуміти питання цінотворення, заробітної платні, організації праці.

141.Бесідувати з товаришами або знайомими іноземною мовою.

142.Брати участь у виставках образотворчого мистецтва.

143.Відвідувати заняття театрального гуртка.

144.Брати участь в музикальних оглядах-конкурсах.

145.Брату особисту і командну участь в спортивних змаганнях.

146.Вирощувати в саду, на городі рослини чи виховувати тварин, доглядати за ними.

147.Виконувати топографічну зйомку місцевості.

148.Брати участь в довготривалих і складних походах, під час яких доводиться працювати за заданою програмою.

149.Працювати в лікарні, поліклініці, аптеці.

150.Працювати спеціалістом на підприємстві легкої або харчової промисловості (швачкою, закрійником, кухарем, кондитером, технологом).

151.Розв’язувати складні задачі з фізики.

152.Працювати на хімічному виробництві або в хімічній лабораторії.

153.Брати участь у виставках технічної творчості.

154.Працювати в галузі енергетики чи радіоелектроніки.

155.Працювати за верстатом (в основному стоячи), виготовляючи різні металеві деталі і вироби.

156.Виконувати за кресленнями столярні або модельні роботи.

157.Працювати в будівельній бригаді.

158.Працювати водієм у великому місті, виконувати перевезення пасажирів і вантажів.

159.Працювати за будь-якої погоди на великій річці чи у морі.

160.бути військовим інженером або командиром.

161.Ходити в походи по історичних місцях рідного краю.

162.Писати розповіді, складати вірші, байки та ін.

163.Писати замітки чи нариси в стінгазети або періодичний друк.

164.Виконувати обов’язки бригадира під час трудового семестру.

165.Організовувати ігри і свята для дітей.

166.Працювати в юридичному закладі (в суді, адвокатурі, прокуратурі, юридичній консультації).

167.Виконувати роботи з обслуговування населення (приймати замовлення, допомагати обирати покупку, надавати побутові послуги та ін.).

168.Виконувати роботу, яка постійно потребує застосування математичних знань.

169.Працювати в галузі економіки, планування чи фінансування народного господарства.

170.Брати участь в олімпіадах, конкурсах, конференціях іноземною мовою.

171.Брати участь у виставках образотворчого мистецтва.

172.Грати на сцені або зніматися у кіно.

173.Працювати музикантом, музикальним режисером або викладати музику.

174.Працювати викладачем фізкультури або тренером.



Читайте також:

  1. III. Захист інтересів клієнта
  2. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Алгоритми шифрування в електронних картах
  5. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  6. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  7. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  8. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
  9. Види спотворень на географічних картах
  10. Визнання інтересів кінцевих користувачів як первинного пункту SCM.
  11. Вкладайте всю свою душу щодня у своє життя, щоб вам не було за що картати себе, щоб не було соромно за недобрі і необдумані свої вчинки перед людьми.
  12. Вченння і життєдіяльність Р. Декарта




Переглядів: 938

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.