Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОД ДЛЯ ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ

Комунікативні нахили   Організаторські нахили
1+ 3- 5+ 7- 9+ 11- 13+ 15- 17+ 19- 21+ 23- 25+ 27- 29+ 31- 33+ 35- 37+ 39- «ТАК» + «НІ» - 2+ 4- 6+ 8- 10+ 12- 14+ 16- 18+ 20- 22+ 24- 26+ 28- 30+ 32- 34+ 36- 38+ 40-

Окремо підрахуйте за формулами коефіцієнти комунікативних та організаторських нахилів та зверніться до таблиці для визначення власного рівня розвитку цих нахилів:

Кком = Х / 20; Корг = Y / 20;

де Х — кількість збігів з кодом «Комунікативні нахили»;

Y — кількість збігів з кодом «Організаторські нахили».

 

Шкала оцінок комунікативних нахилів

Кком Рівень прояву комунікативних нахилів
0.10 – 0.45 Низький
0.46 – 0.55 Нижче середнього
0.56 – 0.65 Середній
0.66 – 0.75 Високий
0.76 – 1.00 Дуже високий

 

 

Шкала оцінок організаторських нахилів

Корг Рівень прояву організаторських нахилів
0.20 – 0.55 Низький
0.56 – 0.65 Нижче середнього
0.66 – 0.70 Середній
0.71 – 0.80 Високий
0.81 – 1.00 Дуже високий

 

Одержаний рівень розвитку власних комунікативних та організаторських нахилів зафіксуйте у числовому та вербальному (словесному) вигляді.


Навчальне видання

 

Методичні вказівки до вивчення курсу “Теорія і методика виховної роботи в ПТНЗ”

 

 

Укладачі: Васильєва Марина Петрівна,
Акімова Олена Михайлівна, Дацун Галина Олексіївна, Лисенко Світлана Андріївна

 

 

План 2009

Підписано до друку . Формат 60×841/16. Умов. друк. арк. .
Обл.-вид. ар. № . Тираж прим. Ціна договірна.

УІПА, 61003, м. Харків, вул. Університетська, 16.

Надруковано в учбово-виробничому центрі УІПА.
УІПА, 61003, м. Харків, вул. Університетська, 16.

 


Читайте також:

  1. II. Обробка результатів
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  4. Автомобільний комплект для спеціальної обробки військової техніки ДК-4К
  5. Алгоритм проведення санобробки при зараженні БЗ
  6. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  7. Аналіз отриманих результатів
  8. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  9. Аналіз результатів за відхиленнями
  10. Аналіз результатів національного виробництва.
  11. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  12. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕРМОМЕТРІЇ




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИКА ВИЯВЛЕННЯ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.