МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок освітлювальних навантаженьОсновними об′єктами освітлення на заводі є виробничі цехи, адміністративний корпус, компресорна, котельня і ін. Вибір освітлення у приміщеннях виконано у відповідності з нормами проектування штучного освітлення БНІП ІІ-4-79, а вибір освітлювальної апаратури – з врахуванням призначення, класу та середовища приміщення. В якості джерела освітлення для основних виробничих приміщень використовують люмінісцентні світильники з лампами денного світла, а для допоміжних виробничих приміщень – світильники з лампами розжарювання. В залежності від характеру технологічних процесів застосовуються системи загального і комбінованого освітлення. Для більшості приміщень прийняте робоче та евакуаційне освітлення. Живлення освітлювальних навантажень передбачено разом із силовими навантаженнями від загальних трансформаторів роздільними фідерами. Живлення робочого та евакуаційного освітлення здійснюється окремими фідерами. Напруга 0,22 кВ прийнята для ламп загального і місцевого люмінісцентного освітлення, і напруга ~ 36В – для ламп розжарювання місцевого освітлення. Сумарна потужність освітлювальних електроприймачів визначена за допомогою методу питомої потужності навантаження. , (2.9) де – питома потужність навантаження освітлення, Вт/м2; Питому потужність (для вибору типу світильників) визначаємо за ([13], табл. 5-24, табл. 5-49) в залежності від коефіцієнту запасу ([13], табл. 4-9); – освітлювальна площа, м2. Середня розрахункова освітлювальна потужність: , (2.10) де – коефіцієнт попиту, що залежить від характеру освітлювального приміщення. приймемо згідно ПУЕ ([4], 6.2.1). За ([5], табл. 4.1, с. 329) визначимо норми освітленості для деяких виробничих приміщень і висоти підвісу світильників (при використанні люмінісцентних ламп). Згідно ([5], табл. 4.2, с. 333) визначимо мінімально допустиму степінь захисту стаціонарних встановлюваних світильників для пожежонебезпечних зон. За ([3], табл. 4.24, с.534, 535) здійснимо вибір ламп для встановлення. Обчислимо сумарну потужність освітлювальних електроприймачів та середню розрахункову освітлювальну активну та реактивну потужність. Для газорозрядних ламп слід враховувати коефіцієнт , що відображає втрати потужності в пускорегулюючій апаратурі ([1], стор. 271). (2.11) Розрахунки здійснюємо для всіх об′єктів. Результати розрахунку записуємо в таблицю 2.2. Таблиця 2.2 – Розрахунок освітлювальних навантажень
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|