Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації й вимоги щодо виконання завдання №1

«Ескізне рішення вхідної зони …»

Розробляється прилежна територія , наприклад: до парків, території вхідної зони учбових закладів, стадіонів, дитячих майданчиків та інш.

Завдання №1 складається з двох частин: графічної подачі та макету.

До графічної подачі слід надати документацію, яка складається з:

¾ генерального плану ( М 1:2000; М 1:1500; М 1:1000 ), виконується в техніці відмивки, з виділенням кольором місця проектування зони;

¾ ситуаційного плану ( М 1:100; М 1:200; М 1:400 ), техніка відмивки, або мішана техніка, виділенням кольором місця розташування знаку, воріт чи абстрактного символу;

¾ ортогональних проекцій: вид спереду, вид збоку, вид зверху

(М 1:10; 1:20; 1:25; 1:40 );

¾ фото з реальної ситуації об’єкту, в якому скомпоновано ескізне рішення вхідної зони;

¾ макет знаку з елементами вирішення території, наприклад – лави, світильників, мощення доріжок, та інше, які пропонує студент ( М 1:5; 1:10; 1:20, або лінійний).

Завдання виконується на планшеті розміром 400 х 600 мм. Матеріал виконання : папір (білий, кольоровий), картон, акварель, туш.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  7. II. Завдання на проект.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 838

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Харків 2012 | Розв’язання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.