Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



PRACTICE

PRE-INTERMEDIATE & INTERMEDIATE LEVEL

Describe a person.

 

His/her name is ______________.

 

He/she...

 

is _____ years old.

 

is _______________. (Nationality)

 

speaks ___________. (Language)

 

is from _______________.

lives in _______________.

 

is single / married / divorced / widowed.

has a boyfriend / a girlfriend.

has ___ children / ___ daughter(s) and ___ son(s).

 

likes ___________+ing.

likes to ____________.

 

doesn't like ___________+ing.

doesn't like to ___________.

What does he/she look like?

He/she...

 

is tall / short.

is fat / skinny.

 

has long / short hair.

has black / brown / red / blond / gray hair.

is bald.

 

has brown / blue / hazel / green eyes.

wears glasses / contacts / braces.

 

wears a hat / earrings / a necklace / a bracelet / a ring.

 

has a mustache / a beard.

 

has a piercing / a tattoo.

Write a description of the people in these pictures.

 

3. Write down the names of three people you know. Point out:

- their height/weight;

- their complexion;

- special features;

- their looks.

 


Читайте також:

  1. A practice what they learn day after day
  2. B. Practice the following conversation with a partner using the substitutions in the box.
  3. C. Practice introducing yourself, friends and groupmates. Remember to smile (and use handshakes where appropriate).
  4. Control Engineering Practice
  5. Conversation Practice and Communicative Activities
  6. Conversational Practice
  7. Conversational Practice
  8. Conversational Practice
  9. Conversational Practice
  10. Conversational Practice
  11. Conversational Practice
  12. Conversational Practice




Переглядів: 581

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ | Cut out some pictures of people from magazines - pop stars, sportsmen, TV stars.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.