2. Особливості укладання та виконання зовнішньоторговельного контракту.
3. Структура типового договору міжнародної купівлі-продажу
План семінару
1. Сутність і основні види зовнішньоторговельних контрактів.
2. Міжнародні правила укладання торгових контрактів.
3. Основні статті типового зовнішнього контракту купівлі-продажу.
Ключові поняття
Зовнішньоекономічний договір (контракт), види зовнішноекономічних договорів, договір міжнародної купівлі-продажу, Конвенція ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів укладання контракту, гарантії виконання зобов`язань, типова форма договору міжнародної купівлі-продажу, статті зовнішньоекономічного договору, обов'язкові статті, додаткові умови.
Теми рефератів
1. Міжнародні вимоги до договорів купівлі - продажу.
2. Основні умови і статті зовнішньоторговельного контракту.
Контрольні запитання для самопідготовки
1. Що таке зовнішноекономічний контракт? В якій формі він укладається?
2. Назвіть види зовнішноекономічних договорів?
3. Право якої країни застосовується для регулювання, укладання і виконання зовнішньоторговельних угод?
4. Що таке типовий контракт? Які організації розробляють типові контракти?
5. Опишіть структуру типового зовнішньоторговельного контракту.
6. Наведіть класифікацію умов контракту за їх обов'язковістю.
7. Які обставини відносяться до форс-мажорних?
Завдання для модульного контролю
1. Особливості укладання зовнішньоекономічних договорів.
2. Структура типового договору міжнародної купівлі-продажу.
Тема 13. Ціноутворення в ЗЕД
План лекції
1. Чинники прийняття цінових рішень в ЗЕД.
2. Цінові стратегії на зовнішньому ринку.
3. Методи ціноутворення.
План семінару
1. Класифікація факторів ціноутворення при здійсненні ЗЕД.
2. Поняття та види цінової стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок.
3. Порівняльна характеристика ринкового та витратного методів ціноуворення в ЗЕД.
4. Цінові знижки та поправки.
Ключові поняття
Ціна, світова ціна, цінова стратегія, етапи формування ціни, чинники ціноутворення в ЗЕД, види цінових стратегій: "зняття вершків", відшкодування повних витрат, проникнення на ринок, стимулювання комплексного продажу тощо, методи ціноутворення (витратний, ринковий), цінові знижки, технічні поправки, комерційні поправки.