Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілочислова транспортна задача

 

В попередньому розділі розглядались математичні аспекти і особливості вирішення транспортних задач. Одним з видів цих задач є цілочислова транспортна задач, яка має цілочисловий характер. Цілочислові змінні мають місце, коли перевезений вантаж являє собою лічильну множину великих заготівель або комплектуючих, неподільних продуктів виробництва, упакованих сипучих матеріалів і т.п. Об'єм такого вантажу характеризується розміром, що виражається в штуках, пакунках, партіях і т.п.

Тоді математична постановка транспортної задачі планування перевезень набуває вигляду:

m n

y=∑∑cijxij→min; (5.18)

i=1 j=1 xijÎ

m ____

Ω: fj=∑xij=bi, j=1,n; (5.19)

i=1

n ____

fn+i=∑xij=ai, i=1,m; (5.20)

j=1_____ _______

xij≥0; i=1,m; i=1,m. (5.21)

_______ _______

xij=int; i=1,m; i=1,m. (5.22)

 

Математична модель цілочислової транспортної задачі (5.18)-(5.22) відрізняється від раніше розглянутих математичних моделей транспортної задачі додатковим обмеженням на цілочисельність невідомих xij (5.22). Це потребує накладення обмеження цілочисельності на функції f1,f2, … , fn+m…

Необхідно зауважити, що в загальному випадку умова цілочисельності може накладатися і на значення функції цілі y.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Види транспорту в Україні. Єдина транспортна система України
  5. Визначення поняття транспортна екологія
  6. Вторая задача анализа на чувствительность
  7. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  8. Двоїста задача
  9. Двухмерная задача Коши
  10. Єдина транспортна мережа і єдиний транспортний процес.
  11. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  12. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод віток і меж | Задача цілочислового лінійного програмування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.