Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Эталоны ответов к решению целевых обучающих задач.

1. – В, 2. – D, 3. –А, 4. - С.

 


Читайте також:

  1. Бланк для ответов (матрица)
  2. Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач.
  3. Вопрос 5. Алгоритмизация и программирование решения правовых задач.
  4. Глава 11. Особенности реализации некоторых видов образовательных программ и получения образования отдельными категориями обучающихся
  5. Глава 15. Методические указания к решению задач
  6. Двоїсті оцінки. Стійкість оптимальних планів прямої та двоїстої задач.
  7. Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач.
  8. Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язуваня задач.
  9. Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.
  10. Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.
  11. Залежність між множнком і добутком. Розв'язування задач.
  12. Застосування гіперболи до розв’язування прикладних задач.




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Граф логической структуры | Граф логической структуры по теме: “Обмен веществ и энергии. Исследование функционирования цикла трикарбоновых кислот”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.