Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Наочна інформація

Говорячи про інформаційну роботу органів місцевого самоврядування варто зазначати, що є помилкою зводити інформаційну діяльність органів місцевого самоврядування лише до зв’язків з засобами масової інфор­мації чи Інтернету. Насправді, коло носіїв інформації є значно ширшим.

У містах особливої популярності набирають носії зовнішньої реклами – щити (бігборди), сіті-лайти, лайт-бокси, розтяжки, банери.

Закон України «Про рекламу» вирізняє в якості рекламної інформації особливого характеру соціальну ре­кламу – тобто інформацію, розповсюджену в будь-якій формі та спрямовану на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку. Відповідно до ст. 12 зазначеного Закону соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця, на об'єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами.

Зовнішня зорова реклама є достатньо ефективною при веденні інформаційних кампаній органами місце­вого самоврядування. Варто відзначити такі позитиви зовнішньої реклами:

· в рекламі використовуються шрифти, які добре читаються з далекої відстані;

· інформація на рекламних конструкціях проглядається з різних боків;

· носії зовнішньої реклами розміщуються у місцях великого скупчення людей;

· вони легко фокусують увагу членів громади на відповідних меседжах або темах.

Не дивно, що такі форми інформаційної роботи широко практикуються місцевою владою. Зокрема, в Укра­їні є поширеною практика використання носіїв зовнішньої реклами для залучення до благодійності, сприяння за­йнятості, до участі в суспільно важливих акціях, для боротьби з боржниками за спожиті енергоносії чи комунальні послуги. Разом з тим треба відзначити достатньо обмежені можливості зовнішньої реклами в роз’яснювальній роботі з огляду на формат рекламного повідомлення.

Змістовно інформація на бігбордах, сіті-лайтах тощо – максимально лаконічна, зводиться виключно до корот­ких повідомлень, які можна вкласти у одне-два нескладні речення. Тому зовнішня реклама може бути лише візуаль­ним підсиленням тих чи інших позицій, оприлюднених у інший спосіб (через ЗМІ, в публічних виступах тощо).

Інформаційні стенди

Повноцінним замінником ЗМІ в окремих громадах можуть бути інформаційні стенди (до прикладу, у сільських і селищних органах самоврядування), хоча бажаним є їх застосування і у міських громадах. Інформаційні стенди достат­ньо вигідні – вони дешеві, не потребують витрат на обслуговування, легко поновлюються; на інформаційних стендах може вивішуватися дуже різна інформація – роз’яснення, інформація про діяльність органу самоврядування, довідко­ва інформація тощо. Такі стенди зазвичай присутні у виконкомі, управліннях та відділах, інших структурних підрозділах муніципальної виконавчої влади. Часто органи місцевого самоврядування встановлюють інформаційні стенди біля адміністративного будинку місцевої ради, доцільним є встановлення таких стендів також в інших людних місцях.

На інформаційних стендах доцільно розміщувати:

· довідкову інформацію про діяльність органів місцевого самоврядування: контактні телефони посадових • осіб органів місцевого самоврядування міста, керівників комунальних підприємств, графік роботи органу місцевого самоврядування, структурних підрозділів;

· інформацію про сфери відання виконавчих органів ради;

· графік прийому громадян посадовими особами, графік засідань комісій, інших колегіальних органів; •

· форми заяв, звернення, роз’яснення органів місцевого самоврядування;

· інформаційні повідомлення органів місцевого самоврядування (оголошення, анонси);

· статистичну інформацію;

· копії окремих актів міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови, ради, актів органів державної влади, що зачіпають інтереси членів територіальної громади;

· проекти регуляторних та інших нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування, інших ак­тів, що винесені на публічне обговорення;

· інші інформаційні матеріали.

Виконавчим органам ради варто формалізувати функціонування інформаційних стендів окремим розроджен­ням (наказом), а також визначити відповідальних за поновлення інформації на стендах та терміни такого поновлен­ня.

Бібліотечні фонди

Очевидно, що ні в ЗМІ, ні на інформаційних стендах не можна розмістити значну кількість актів місцевого самоврядування, їх проектів, іншої інформації. У цьому зв’язку одним з варіантів є створення фондів органу міс­цевого самоврядування у бібліотеках.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про бібліотеки та бібліотечну справу» бібліотеки в порядку, передба­ченому їх статутами (положеннями), мають право самостійно визначати умови використання бібліотечних фондів на основі договорів з юридичними та фізичними особами.

Отже, для створення бібліотечного фонду органу місцевого самоврядування необхідно:

· прийняти рішення про створення бібліотечного фонду;

визначити обсяг інформації, що підлягає передачі до бібліотечного фонду;

· укласти відповідний договір з бібліотекою;•

· оприлюднити у ЗМІ та на офіційному сайті, вивісити у виконкомі та в самій бібліотеці оголошення про створення бібліотечного фонду органу місцевого самоврядування, в якому вказати обсяг інформації, що зберігається (зберігатиметься) у фонді, а також дні та години роботи бібліотеки.

Електронні інформаційні кіоски

Останнім часом в містах України встановлюється дедалі більше електронних кіосків. Електронні кіоски яв­ляють собою стаціонарні комп’ютери з сенсорними екранами і дозволяють користувачам одержувати інформа­цію, не вдаючись до допомоги персоналу. Деякі кіоски під’єднанні до мережі Інтернет і дозволяють одержувати інформацію з інших серверів. Беззаперечними перевагами цих кіосків є легкість та швидкість пошуку інформації, її візуалізація.

Електронні інформаційні кіоски доцільно розміщувати в публічних відвідуваних місцях відповідно від ха­рактеру інформації, що подається. Це можуть бути, наприклад, приміщення органу влади, реєстраційної палати, дозвільного центру, вокзали, музеї, бібліотеки, навчальні заклади, об’єкти туристичної індустрії тощо. Інформація про адресу розміщення електронного кіоску варто розмістити в людних місцях.

В інформаційних кіосках доцільно розміщувати, зокрема:

· інформацію про населений пункт;

· карту міста, адреси об’єктів інфраструктури;

· інформацію про рух транспорту;

· інформацію про діяльність органів влади, про посадових осіб, адміністративні послуги, розподіл повно­важень та функціональних обов’язків;

· інформацію про рух поданих документів тощо.

Разом з тим, не варто розміщувати в електронних кіосках інформацію, складну для сприйняття «на ходу» (тексти офіційних документів, електронні версії публікацій у ЗМІ, електронні версії видань тощо).

Вузькими місцями використання інформаційних електронних кіосків є їх значна вартість в порівнянні зі звичними носіями, висока ймовірність виходу з ладу внаслідок надмірної чи неправильної експлуатації, адже їх користувачами є невизначене коло осіб.

 


Читайте також:

  1. Апостеріорна інформація
  2. Апріорна інформація
  3. Асиметрична інформація
  4. Безумовною є інформація про події, що реально відбуваються у матеріальному світі.
  5. Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі
  6. Внутрішня інформація
  7. Вторинна маркетингова інформація – це інформація, зібрана й оброблена раніше самою фірмою чи іншими організаціями для цілей відмінних від мети досліджень.
  8. Дезінформація як джерело небезпек.
  9. Додаткова інформація до питання
  10. Додаткова інформація про Великого Кобзаря
  11. Економічна інформація в документах.
  12. Економічна інформація та економічні дані.




Переглядів: 1187

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Офіційний сайт | Форма кристалів при проведенні реакцій на алкалоїди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.