Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок і побудова механічної характеристики робочої машини. Визначення режиму роботи двигуна

2.1 Для розрахунку потужності на валу сільськогосподарських машин користую-ться наступними аналітичними виразами:

 

Молоткова дробарка

 

;(кВт)

де, =1,5-2-коефіцієнт втрат холостого ходу;

Q- продуктивність дробарки, (кг/сек);

А- енергія подрібнення корму, (для коренеплодів А=13 кДж/кг, для зерна А=40-70 кДж/кг).

 

Циліндричний трієр

;(кВт)

 

де, Q- подача трієра, (кг/годину);

р – питома потужність, р=0,2-0,6 (Вт/кг∙годин).


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. CMM. Визначення моделі зрілості.
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. Аналіз контрольної роботи.
  6. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  8. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  9. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додатки | Гвинтовий конвеєр

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.