![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моделювання процесу обслуговування в СМО.Функція розподілу проміжку між викликами Для спрощення пояснень приймемо v = 3 и проаналізуємо роботу алгоритму з моменту надходження п’ятого виклику. Перший генератор формує чергове випадкове число z5, що відповідає надходженню п’ятого виклику При послідовному занятті каналів значення to почергово порівнюється з t1, t2,, tv, поки не знаходиться комірка з моментом звільнення Шостий цикл починається з генерації випадкового числа z6. Як раніше, t0=t0+z6. Потім здійснюється почергове порівняння вмісту нульової комірки з вмістом решти комірок. Якщо тепер виявиться, що Для підрахунку числа надійшедших Квик і втрачених Квт. викликів використовують два лічильники. В перший додається одиниця при кожній генерації числа z, а в другий - при кожній втраті виклику. Відношення Квик/Квт. дає по закінченні чергової серії статистичну оцінку втрат викликів. 2. Порядок виконання роботи: 2.1. Початкові умови моделювання: a) Параметр потоку: b) Середній час обслуговування h і число каналів v:
c) На початку моделювання в системі зайнято два канали. 2.2. Порядок моделювання. a) Моделювання здійснювати на інтервалі: [t1, t2]хв. t1=N+1, t2=N+200,де N - номер за журналом. b) Надходження виклику моделюється аналогічно лабораторній роботі №1, запам’ятовується в змінній tнад і підраховується лічильником Квик. c) Процес обслуговування моделюється за експоненціальним законом розподілу.
d) Час звільнення каналу визначається: tзв.i = tнад.i + xi; e) Канали займаються послідовно. Якщо до моменту надходження виклику зайняті всі канали, то він втрачається і підраховується кількість втрачених викликів Квт. Результати моделювання зводяться в таблицю:
2.3. Визначити модельну імовірність втрати виклику: Квт - кількість втрачених викликів; Квик - загальна кількість викликів 2.4. Визначити Рв за I формулою Ерланга: де Зробити висновки. 3. Контрольні питання. 3.1. Визначення та практичне вимірювання характеристик якості систем з втратами: - імовірність втрати виклику; - імовірність втрати за часом; - імовірність втрати за навантаженням. 3.2. Використання символіки Кендала-Башаріна. 3.3. Побудувати граф станів системи, що моделювалась. Визначити типи потоків. ЛАБОРАТОРНА РоБОТА №5 Аналіз V-канальної СМО з явними втратами Мета: Дослідити 1-й розподіл Ерланга і характеристики якості СМО з явними втратами. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|