МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Сутнісна характеристика товарного ринкуЗМІСТ ВСТУП.. 4 Тема 1. Сутнісна характеристика товарного ринку. 5 1.1. Сутність та основні риси ринку. 5 1.2. Класифікація ринку. 9
Тема 2. Інфраструктура товарного ринку: сутність, структура та проблеми розвитку. 18 2.1. Поняття та елементи інфраструктури сучасного товарного ринку. 18 2.2. Функції інфраструктури товарного ринку в економіці України. 28
Тема 3. Принципи та особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку. 32 3.1. Організація діяльності маркетингових посередників на товарному ринку. 32 3.2.Характеристика основних видів посередників на товарному ринку. 35 3.2.1. Принципи діяльності торгових посередників. 35 3.2.2. Торгово-посередницька діяльність за договором. 41 3.3.Основні види посередників з надання маркетингових послуг. 46 3.4. Фінансові посередники на товарному ринку. 52
Тема 4. Торгово-посередницька діяльність на товарному ринку. 58 4.1. Показники діяльності торгово-посередницьких підприємств.58 4.2. Основні фонди та капітальні вкладення торгово-посередницьких підприємств. 62 4.3. Оборотні кошти торгово-посередницьких підприємств. 64 4.4. Витрати обігу торгово-посередницьких підприємств. 67
Тема 5. Макроорганізація оптової торгівлі 75 5. 1. Суть і місце оптової торгівлі 75 5.2. Основні види оптової торгівлі 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 90
ВСТУП
Актуальність використання дисципліни „Інфраструктури товарного ринку” обумовлена загостренням конкурентного середовища, підвищенням значення діяльності маркетингових посередників, появою нових форм та видів оптової торгівлі. Змістом курсу «Інфраструктура товарного ринку» є розгляд закономірностей процесів розподілу, обігу й споживання товарів і послуг з погляду зниження витрат та підвищення ефективності діяльності підприємства-суб'єктів інфраструктури. Предметом курсу є діяльність суб'єктів інфраструктури товарного ринку щодо забезпечення ефективного функціонування сфери обігу. Метою вивчення курсу є одержання студентами знань теорії розвитку інфраструктури товарного ринку, управління діяльністю підприємства в сфері просування, зберігання й продажу товарів і послуг, забезпечення потреб споживачів. Завданням курсу «Інфраструктура товарного ринку» єтакі: · Одержання знань про сутність інфраструктури товарного ринку та її ролі в ринковій економіці, організації й плануванні діяльності підприємств на ринку, системи показників інфраструктури товарного ринку та методів їхнього формування; · Уміння самостійно виконувати техніко-економічні розрахунки, пов'язані з аналізом й обґрунтуванням ефективного функціонування й розвитку інфраструктури товарного ринку. Опорний конспект лекцій містить три розділи, які включені до типової програми за спеціальністю «Маркетинг»: 1. Сутністна характеристика товарного ринку. 2. Інфраструктура товарного ринку: сутність, структура та проблеми розвитку. 3. Принципи та особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку. 4. Торгово-посередницька діяльність на товарному ринку 5. Макрорганізація оптової торгівлі. Опорний конспект лекцій має на меті систематизувати проблематику кожного елемента інфраструктури товарного ринку з урахуванням тенденцій розвитку економіки України. У даному курсі лекцій розкриті особливості інфраструктури товарного ринку, її роль й функції, організація діяльності торгово-посередницьких структур у сучасних економічних умовах.
Тема 1. Сутнісна характеристика товарного ринку
План 1.1. Сутність та основні риси ринку 1.2. Класифікація ринку
Читайте також:
|
||||||||
|