МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРАКТИЧОЇ ПІДГОТОВКИ ТА СТАЖУВАННЯПрактика та стажування майбутніх магістрів педагогіки вищої школи є частиною навчально-виховного процесу підготовки висококваліфікованих фахівців і має на меті формування у них практичних навичок і умінь щодо праці в умовах сучасної вищої школи. Програма розроблена у відповідності до: · “Методичних рекомендацій по складанню програм практики студентів вищих навчальних закладів України”, Міністерство освіти України від 14.02.96р.№ 3.1-5 / 97; · “Положення про організацію і проведення практики студентів ЗІДМУ”, затвердженого Вченою Радою ЗІДМУ 12.12.1996 р. · Програми педагогічної практики магістрів спеціальності: 8.000005 - «Педагогіка вищої школи» / укл. проф., д.п.н., професор Приходько М.І., доцент Гура О.І. – Запоріжжя: ГУ “ЗІДМУ”, 2003. · Кваліфікаційної характеристики магістрів за напрямком підготовки з фаху 8.000005 – педагогіка вищої школи. Організація практичної підготовки студентів регламентується: 1. “Положенням про проведення практики студентів у вищих навчальних закладах України”, затвердженого наказом Міністерства освіти України № 93 від 8.04.93 року; 2. Навчальними планами інституту; 3. Особливостями базових підприємств і організацій з практики. Згідно навчального плану ІПО КПУ строк проходження практики та стажування студентів з фаху "Педагогіка вищої школи", для студентів магістратури дорівнює 324 години - 7 тижнів. Виходячи з набутих теоретичних знань під час проходження практики перед студентами висувається головна мета - поглибити та закріпити теоретичні знання, отримані в університеті, та навчитися використовувати їх на практиці у процесі професійної діяльності педагог вищої школи. За результатами практики підготувати звітну документацію, яка послугує основою для аналізу роботи студента-практиканта та оцінки його практики керівником. Практика є складовою частиною навчально-виховного процесу, основним етапом практичної підготовки висококваліфікованих магістрів з педагогіки вищої школи і має на меті формування у них практичних навичок і умінь щодо праці в умовах вищої школи тощо. Під час проходження практики студенти набувають досвіду практичної, науково-дослідницької, організаційної та аналітичної роботи у науково-дослідних установах, закладах вищої та післядипломної освіти. Згідно з нормативними документами Міністерства освіти і науки України практика студентів спеціальності “Педагогіка вищої школи” є обов’язковою складовою навчального процесу у вищих закладах освіти.
Читайте також:
|
||||||||
|