Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

Однією з найбільш відповідальних частин педагогічної практики з фаху ”Педагогіка вищої школи” є її методологічна специфіка.

Початком роботи практикантів є складання календарного плану (Додаток Г) проходження педагогічної практики, який забезпечує послідовне вивчення всієї професійної діяльності.

Керівник педагогічної практики від кафедри Управління навчальними закладами і педагогіки вищої школи знайомить практикантів з програмою педагогічної практики та індивідуальним завданням, узгоджує зміст цих документів з керівником від баз педагогічної практики. За затвердженим на кафедрі графіком проводить консультування практикантів в процесі педагогічної практики, здійснює контроль за виконанням практикантами програм педагогічної практики, правил внутрішнього трудового розпорядку, ведення щоденника, вирішує організаційні питання, що виникають, інформує завідуючого кафедрою про хід педагогічної практики.

Педагогічна практика практикантів, як завершальний етап, обумовлює необхідність самостійної підготовки матеріалів аналізу процесів та явищ, які містяться в педагогічному процесі, а також участь у підготовці робочих програм, методичних рекомендацій, планів-конспектів занять.

Практикант вивчає структуру та особливості професійної педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі, методи та принципи реалізації дидактичного процесу у вищій школі, матеріали і методичні вказівки до дисциплін відповідно до фаху (спеціалізації), тощо.

Практиканти повинні навчитись складати робочі програми до дисциплін, розроблювати навчально-методичні комплекси, здійснювати професійну діяльність у відповідності з нормативами. Для самостійного поглибленого вивчення сутності педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі (ВНЗ)і використання матеріалу в дипломній роботі практиканти повинні визначити:

- місце і роль педагога в педагогічній системі ВНЗ;

- методологію і технологію реалізації педагогічного процесу в сучасних умовах;

- систему планів, програм;

- стратегію розвитку сучасного освітнього простору;

- порівняльну характеристику різних моделей навчально-виховної роботи;

- співвідношення окремих дидактичних методів, засобів та форм роботи, тощо.

Під час практики студент керується обов’язками студента-практиканта (додаток Т), програмою практики та графіком з її проходження. Керівник практики від бази практики знайомить із діючим внутрішнім розпорядком, посадовими обов'язками педагога, структурою та функціями організації та її підрозділів, проводить заняття та екскурсії, що передбачені робочою програмою.

Студент слухає лекції керівників бази практики у відповідності до робочої програми, вивчає Положення (Статут) і нормативні акти, на підставі яких діє навчальний заклад, посадові обов'язки викладачів, знайомиться із законодавчою базою, що регламентує роботу педагога вищої школи, видами документів що опрацьовуються.

При проходженні практики студенти зобов'язані:

- своєчасно приступити до практики і повністю виконати об'єм роботи, що передбачений робочим планом проведення практики;

- суворо дотримуватись діючих на об'єкті практики правил внутрішнього розпорядку;

- вести щоденник, в якому записувати все, що зроблено за кожен день, інформацію та повідомлення на навчально-практичних заняттях, регулярно подавати щоденник на розгляд керівникам практики;

- підготувати письмовий звіт з практики;

- здати звіт і щоденник підписаний керівником практики від бази практики на кафедру на протязі 2 днів після повернення з практики.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання на практику | Навчальні посібники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.