Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальні завдання на практику

Під час проходження практики студенту треба:

- ознайомитися з метою, завданням і призначенням установ, організацій, ВНЗ, де проходить практика;

- структурою, штатами, функціями підрозділів, обов`язками спеціалістів підрозділів;

- законами, положеннями, нормативними документами, що регламентують роботу педагога у вищій школі;

- видами документів, які опрацьовують спеціалісти підрозділів;

- механізмами організації роботи баз практики;

- плануванням роботи;

- перспективами розвитку;

- зібрати емпіричний матеріал для написання магістерської роботи;

- здійснити самоаналіз власної діяльності у якості педагога ВНЗ.

Зміст програми практики уточнюється на кожній базі практики з урахуванням її специфіки. Конкретний зміст практики визначається індивідуальним завданням з практики (додаток Б).

В програму педагогічної практики включається індивідуальне завдання з метою надбання практикантами умінь та навичок самостійного розв’язання управлінських, наукових або організаційних завдань. Це також допоможе практикантам отримати матеріали для подальшого їх використання в дипломній роботі.

Керівник в індивідуальному завданні окреслює принципи, методи, засоби, форми планування, організації та управління, за допомогою яких можливе розв`язання проблем реалізації навчально-виховного процесу у вищій школі на сучасному етапі. В індивідуальному завданні треба передбачити не тільки аналіз стану ситуації в освітньому комплексі, але і розробку пропозицій щодо вдосконалення, підвищення ефективності педагогічного процесу.

Заняття, екскурсії під час проходження практики

Під час занять керівник практики від бази практики знайомить студентів із характеристикою відповідної структури, організацією її діяльності, подальшим розвитком, місцем і роллю в системі установи, функціонуванням організації.

З метою вивчення взаємодії бази практики з іншими організаціями, підприємствами, установами, а також взаємодії внутрішніх структурних елементів організації, керівники практики від бази практики проводять для студентів екскурсії.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. ЛАБОРАТОРНЫЙ ПРАКТИКУМ
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керівництво практикою | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.