МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З дисципліни «Рекламна діяльність»1. Особливості розвитку рекламної діяльності на українському ринку. 2. Регулюючі органи в рекламній діяльності. 3. Особливості корпоративної культури в рекламному агентстві 4. Творчість як складова успіху рекламного агентства. 5. Структура та загальні механізми роботи мережевих рекламних агенцій. 6. Психологічні основи рекламної діяльності. 7. Ефективність реклами в пресі. 8. Планування професійної діяльності в сфері реклами. 9. Роль консалтингу в рекламній діяльності. 10. Створення ефективної реклами з точки зору сприйняття. 11. Нейролінгвістичне програмування в сучасній рекламі. 12. Психологічні механізми реклами – одна з форм впливу на споживача. 13. Психологія світла, кольору та форми в рекламі. 14. Використання комплексів споживачів творцями вітчизняної та зарубіжної реклами. 15. Маніпуляція в рекламі. 16. Мотиви споживачів в сучасній рекламі. 17. Інформаційне спонсорство, як складова частина ефективних рекламних кампаній. 18. Психологія світла, кольору та форми в рекламі. 19. Гендерна реклама. 20. Архетипи в сучасній рекламі. 21. Основні психологічні помилки в сучасній рекламі. 22. Вікові психологічні особливості споживачів реклами. 23. Психологічна ефективність рекламної кампанії. 24. Роль і значення реклами в сучасному суспільстві. 25. Основні історичні етапи розвитку реклами в Україні. 26. Розвиток національної реклами після отримання державної незалежності. 27. Рейтинг рекламних агентств України. 28. Фахові фестивалі в Україні. Їх роль в у розвитку національної реклами. 29. Торгівельно-промислові виставки в контексті сучасної рекламної діяльності. 30. Підготовка до участі та участь у торгівельно-промисловій виставці (рекламний аспект). 31. Рекламне забезпечення організації та проведення торгівельно-промислових виставок. 32. Використання комплексів споживачів творцями вітчизняної та зарубіжної реклами. 33. Методи використання національних ЗМІ в міжнародній рекламі. 34. Оцінка якості зовнішньої реклами (на прикладі вітчизняної соціальної реклами). 35. Розробка та проведення заходів мерчандайзингу (на прикладі вітчизняної торгової марки). 36. Мерчандайзинг в системі комплексної рекламної кампанії 37. Формування бренду та його впровадження на українському ринку споживчих товарів і послуг. 38. Аналіз ефективності брендингової політики провідних українських брендів (3-5 брендів на основі технології порівняння). 39. Аналіз ефективності брендингової політики провідних світових брендів (3-5 брендів на основі технології порівняння). 40. Рекламна складова у брендбуках комерційних компаній. 41. Політична реклама в Україні та її особливості. 42. Створення логобуку для державних органів влади на прикладі Національного банку України. 43. Відповідність і адекватність використання ЗМІ інформаційних матеріалів з відкритих джерел Національного банку України. 44. Соціальна реклама в банківській сфері: оцінка, зміни, тенденції. 45. Роль НДО у формуванні інформаційного поля у банківській та фінансовій сферах. 46. Взаємодія Національного банку України з регіональними ЗМІ. 47. Репутація центральних органів влади на прикладі Національного банку України. 48. Формування позитивного іміджу Національного банку України в українському суспільстві, як органу державної влади. 49. Формування міжнародного іміджу України у фінансовій та банківській сфері та роль у цьому Національного банку України. 50. Інформаційне поле України в банківській сфері: оцінка, зміни, тенденції. Читайте також:
|
||||||||
|