![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З дисципліни «ПР у політичній сфері»1. Роль і місце засобів масової інформації у передвиборчих процесах. 2. Прес-служба в структурі політичного утворення (стандартна ситуація та у період передвиборчого процесу). 3. Стратегія і тактика передвиборчого процесу. 4. Соціологічні дослідження загальнополітичних процесів. 5. Роль і місце органів державної влади у передвиборчих процесах. 6. Соціологічні дослідження в рамках передвиборчих процесів. 7. Технології формування особистого іміджу політичних лідерів. 8. Структура та базові принципи функціонування передвиборчих штабів. 9. Технології та інструменти тренінгової підготовки кадрів для передвиборчих структур. 10. Технології формування іміджу політичних структур (партії, блоки, фракційні об’єднання та ін.). 11. Технології лобіювання в політичній сфері (виконавча, законодавча, судова гілки влади). 12. Політична реклама: теорія, практика та сучасні вітчизняні реалії. 13. Світова теорія і практика політичної реклами. 14. Політичний консалтинг: базові засади та основні напрямки роботи. 15. Базові положення та особливості українського передвиборчого законодавства. 16. Шляхи та методи підготовки кадрів для передвиборчих кампаній (працівники штабу, спікери, агітатори та ін.). 17. Креатив в системі політичного ПР. 18. Технології та методи маніпулювання громадською думкою у політичних процесах. 19. Шляхи та потенційні можливості застосування технологій нейрон-лінгвістичного програмування в системі політичних комунікацій. 20. Чорний ПР в політичній сфері: засоби ідентифікації та шляхи нейтралізації. 21. Інформаційні війни та конкурентна боротьба в сфері політичного ПР. 22. Політичний ПР в контексті теорії соціальних технологій. 23. Теорія соціальних комунікацій в сфері політичного ПР. 24. Політична структура сучасного українського суспільства. 25. Партії та партійне будівництво в сучасному українському суспільстві. 26. Загальносвітова теорія та практика партійного будівництва. 27. Географічні та історичні особливості карти електоральних уподобань в сучасній Україні. 28. Структура та загальні характеристики сучасного українського ринку послуг в сфері політичного ПР (фахівці, консалтингові структури, добірка та формат послуг). 29. Технології вивчення громадської думки в сфері політичного ПР. 30. Технології діагностування та моделювання комунікаційних процесів в сфері політичного ПР. 31. Технології підготовки та проведення публічних виступів. 32. Деструктивні політичні технології. 33. Принципи розбудови іміджу політика. 34. Технології здійснення передвиборчої агітації (на прикладі передвиборної кампанії М. М. Поплавського).
Додаток Б.1. Читайте також:
|
||||||||
|