Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Згідно з варіантом додатка 1 для заданого викладачем виробництва (приміщення) вказати пожежонебезпечні характеристики наявних у приміщенні горючих речовин (матеріалів) чи спалимих об’єктів.

2. Для заданого виробництва (виробничого приміщення) вказати категорію вибухо- і пожежної небезпеки та клас пожежонебезпечної зони.

3. Врахувавши пожежонебезпечні характеристики наявних у приміщенні горючих речовин (матеріалів), вказати клас ймовірної пожежі [3].

4. Для заданого виробництва (виробничого приміщення), використавши рекомендації додатків 2 і 3, підібрати вид пожежних сповіщувачів та обґрунтувати вибір.

5. Для заданого виробництва (виробничого приміщення), використавши рекомендації додатка 3, підібрати вид системи автоматичного пожежогасіння, обґрунтувати вибір та зобразити схему розташування спринклерів чи дренчерів.

6. Серед предсставлених на виставкових стендах сповіщувачів та елементів систем автоматичного пожежогасіння знайти аналоги до вибраних пристроїв (п. 4 і 5) та пояснити принцип їх роботи.

Контрольні запитання

1. Вкажіть складові частини системи пожежної сигналізації?

2. Вкажіть сповіщувачі, які належать до автоматичних?

3. Поясніть принцип дії приймально-контрольних приладів?

4. Вкажіть призначення систем автоматичного пожежогасіння.

5. Поясніть принцип дії та особливості застосування спринклерних установок.

6. Вкажіть галузь застосуваннядренчерних установок.

7. Охарактеризуйте переваги у разі використання систем пожежогасіння тонкорозпиленою водою?

8. У чому полягає особливість гасіння пожежі аерозольними установками?


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Виконання бюджету




Переглядів: 861

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОГО ПОЖЕЖОГАСІННЯ | Список літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.