МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА ОСТРОГРАДСЬКОГО
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИЗМУ» («ОРГАНІЗАЦІЯ АНІМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ») ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЗА НАПРЯМОМ 6.140103 – «ТУРИЗМ»
КРЕМЕНЧУК 2014 Методичні вказівки щодо практичних занять з навчальної дисципліни «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») для студентів денної форми навчання за напрямом 6.140103 – «Туризм»
Укладач к.е.н., доц. Л. М. Сакун Рецензент к.е.н., доц. О. Л. Загорянська
Кафедра менеджменту
Затверджено методичною радою КрНУ імені Михайла Остроградського Протокол №____ від ________________2014 р. Голова методичної ради__________ проф. В. В. Костін
ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………….…4 1 Перелік практичних занять…………………………………………….……….…6 Практичне заняття № 1 Основи організації анімаційних послуг в туризмі …..6 Практичне заняття № 2 Організація анімаційних послуг в готелях і туристичних комплексах ………………………………….……….……........11 Практичне заняття № 3 Організація ігрової та спортивної анімації ………15 Практичне заняття № 4 Музична та танцювальна анімація ………..……...20 Практичне заняття № 5 Специфіка вербальної анімації ……………...……26 Практичне заняття № 6 Організація анімаційних шоу ……….…………....32 Практичне заняття № 7 Свято як основа комплексної анімації. Карнавальна анімація …………………………………………………..……………………43 2 Критерії оцінювання знань студентів……………………………………………53 Список літератури……………………………………………………..…………….54
ВСТУП
У системі підготовкивисококваліфікованих фахівців спеціальності «Туризм» важлива роль належить дисципліні «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності»), яка є складовою нормативної частини навчального плану. Курс тісно пов'язаний з базовими дисциплінами природничо-наукового та гуманітарно-економічного циклів, що викладаються студентам у вищих навчальних закладах України, та з предметами спеціалізації. Вивчення та засвоєння майбутніми фахівцями курсу «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») повинно сприяти процесу забезпечення туристичних організацій України висококваліфікованими кадрами в даній галузі діяльності. Саме тому нагальною необхідністю є впровадження курсу «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») в систему підготовки студентів за напрямом 6.140103 – «Туризм». Метою вивчення дисципліни є опанування теоретичними, професійними знаннями та практичними навичками щодо організації анімаційних послуг в туризмі. Основними завданнями вивчення дисципліни є: дослідження основних підходів до класифікації підприємств дозвілля; дослідження сутності та передумов зародження анімації в туризмі; визначення особливостей роботи аніматорів з різними категоріями туристів; вивчення особливостей складання анімаційних програм; отримання практичних навиків розробки анімаційних програм різного спрямування. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати: – загальні поняття, мету, завдання анімації в туризмі; – передумови виникнення туристської анімації; – основні види анімаційних послуг; – складові елементи анімаційних програм; – технологію створення анімаційних програм; – поняття, сутність і функції менеджменту готельної анімації; – загальні вимоги до підготовки туристських аніматорів. – роль анімації в туристській діяльності. уміти: – проектувати процес обслуговування туристів за окремими етапами надання послуги, використовуючи існуючі технології; – складати перспективні анімаційні програми з метою подальшої апробації їх на ринку і виявлення рівня відповідності запитів туристів; – проектувати туристську послугу, використовуючи її вербальну модель і інформацію щодо вимог діючих стандартів на вид послуги, яку проектують; – взаємодіяти з виробниками туристських послуг, засобами розміщення, підприємствами ресторанного господарства, транспорту, екскурсійних бюро, музеями, спортивними установами, іншими закладами рекреаційно-курортної сфери, сфери культури тощо з дотримання правил ведення договірної роботи; – розробляти проекти нових турів, пропонуючи ефективні форми надання рекреаційних, анімаційних послуг, враховуючи потенційний попит споживачів. Результатом вивчення дисципліни «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») стають вміння майбутніх фахівців в індустрії туризму: – застосовувати правила та моделі формування програм туристичного обслуговування; – застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі; – взаємодіяти з виробниками туристських послуг, засобами розміщення, підприємствами ресторанного господарства, транспорту, екскурсійних бюро, музеями, спортивними установами з дотримання правил договірної роботи; – розробляти різні види спеціалізованого відпочинку і розваг з урахуванням рекреаційних потреб індивіда; – розробляти нові технології в галузі, нові турпослуги; визначати соціально-економічний ефект і екологічні наслідки від їх упровадження. На практичних заняттях студенти виконують запропоновані їм практичні завдання під керівництвом викладача після вивчення теоретичних питань, користуючись літературними джерелами і конспектом лекцій. Практичні заняття складаються з теоретичних питань та практичних завдань. ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
Читайте також:
|
||||||||
|