МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Короткі теоретичні відомостіПоняття анімації має латинське походження (anima – вітер, повітря, душа; animatus – одухотворення) і означає одухотворення, стимулювання життєвих сил, залучення до активності. Анімація – це своєрідна послуга, що має на меті підвищення якості обслуговування, і, однозначно, – це своєрідна форма реклами, повторного залучення людей, гостей і їх знайомих, що також має на меті просування туристичного продукту на ринку для підвищення прибутковості турбізнесу. Туристична анімація – це туристична послуга, під час реалізації якої туриста залучають до активної діяльності. Вона заснована на особистому контакті аніматора з туристами, на їх спільній участі у розвагах, які складають анімаційну програму туристичного комплекса. Це різновид туристичної діяльності, що здійснюється в туркомплексі, готелі, круїзному судні, потягу, що залучає туристів у різноманітні заходи через участь у спеціально розроблених програмах дозвілля. Туристична анімація – це найважливіша частина сукупної діяльності на туристичному підприємстві, втілення високого рівня її професіоналізму, важлива складова частина туристичного продукту. Тому, як і будь-яка інша діяльність на туристському підприємстві, анімація має бути чітко спланованою, регламентованою, організаційно керованою і забезпеченою матеріальними, фінансовими і кадровими ресурсами. Кінцевою метою туристичної анімації є задоволення туриста відпочинком – його гарний настрій, позитивні враження, відновлення моральних і фізичних сил. Таким чином, значення туристичної анімації полягає у підвищенні якості, різноманітності і привабливості туристичного продукту; збільшенні кількості постійних клієнтів і попиту на туристичний продукт; підвищенні навантаження на матеріальну базу туристичного підприємства, а, як наслідок, і у підвищенні ефективності його використання, рентабельності і прибутковості туристичної діяльності. Анімація у туризмі розглядається як діяльність з розроблення і надання спеціальних програм проведення вільного часу. Анімаційні програми включають спортивні ігри і змагання, танцювальні вечори, карнавали, ігри, хобі, заняття, що входять у сферу духовних інтересів. Отже, тураніматор – це спеціаліст, що займається розробленням і реалізацією індивідуальних і колективних програм. Анімаційна програма – це об’єднаний загальною метою і задумом план проведення туристичних, фізкультурно-оздоровчих, культурно-масових, пізнавальних занять. Крім поняття анімаційна програма часто використовують анімаційний захід, котре є складовою частиною анімаційної програми. Наприклад, якщо ми складаємо анімаційну програму на день, то вона складатиметься з кількох анімаційних заходів: спортивні змагання, вечірня розважальна програма, ігри на пляжі тощо. Реалізацію анімаційної програми потрібно правильно організувати (забезпечити оптимальну взаємодію всієї анімаційної команди). Кожен тураніматор має власне поле діяльності: – організатор спортивно-оздоровчої діяльності відповідає за ранкову гімнастику, аеробіку, заняття у басейні і на морі, рухливі ігри, спортивні змагання і свята. – організатор розважальних програм займається розробкою сценаріїв, підготовкою і проведенням різноманітних культурно-розважальних заходів. – організатор роботи з дітьми займається дитячими заходами. – організатор туристсько-екскурсійної роботи комплектує групи для екскурсій, підбирає екскурсоводів. – менеджер анімаційної служби організує і координує роботу всіх відділів. Деколи до обов’язків менеджера належить також вирішення комерційних питань, питань організації рекламної кампанії, що відображається на якості роботи. У практиці анімаційної справи для цільового, спрямованого проектування, конструювання анімаційних програм використовують такі функції туристичної анімації: – адаптаційну, що дозволяє перейти від щоденної ситуації, оточення до вільної, відпочинкової; – компенсаційну, що звільнює людину, клієнта від фізичної і психологічної втоми щоденного життя; – стабілізуючу, що створює позитивні емоції і стимулює психологічну стабільність; – оздоровчу, спрямовану на відновлення і розвиток фізичних сил людини, послаблених в повсякденному трудовому житті; – інформаційну, що дозволяє отримати нову інформацію про країну, регіон перебування, людей тощо; – освітню, що дозволяє набути і закріпити у результаті яскравих вражень нові знання про оточуючий світ; – вдосконалюючу, що дає людині можливість інтелектуально і фізично вдосконалюватися; – рекламну, що дає можливість через анімаційні програми зробити туриста носієм реклами про країну, регіон, туркомплекс, готель, турфірму. Таке різноманіття функцій туристичної анімації обумовило і різноманітність видів анімаційної діяльності, а також анімаційних програм і заходів. При вивченні дисципліни будемо використовувати поняття туристичної, рекреаційної і готельної анімації, які потрібно розмежовувати. Рекреаційна анімація – вид відпочинкової діяльності, що спрямована на відновлення духовних і фізичних сил людини. Програми, що реалізуються з рекреаційною метою, можуть проводитися як туристичними підприємствами з туристами і відвідувачами, так і розважальними, відпочинковими закладами з місцевим населенням. Це дає нам право стверджувати, що поняття «рекреаційна анімація» є ширшим за змістом, ніж поняття «туристична анімація» чи «готельна анімація». Туристична і готельна анімація тісно пов’язані з рекреаційною, бо головна роль анімаційних програм як в готелях, туристичних комплексах і санаторіях, так і в спеціалізованих анімаційних турах полягає в оздоровленні відпочиваючих, відстороненні їх від повсякденних турбот, у покращенні настрою, тобто у відновленні життєвих сил і енергії. Туристична анімація – це різновид туристичної діяльності, що здійснюється на туристичному підприємстві (туристичному комплексі, готелі), на транспортному засобі (круїзному пароплаві, у поїзді, в автобусі тощо) чи у місці перебування туристів (на міській площі, у театрі чи парку тощо), котра залучає туристів у різні заходи через участь в спеціально розроблених розважальних програмах. Іншими словами, туристична анімація – це туристична послуга, при наданні якої туриста залучають до активної діяльності. Під час підготовки анімаційної програми враховують такі особливості туристів, як національність, вік, стать, кількість (індивідуальна, групова, масова), а також активність участі туристів. Туристичну анімацію за важливістю, пріоритетністю і обсягу анімаційної програми у загальній програмі подорожі поділяють на три основні типи. Перший тип. Анімаційні туристичні маршрути – цільові туристичні поїздки заради однієї анімаційної програми, або безперервний анімаційний процес, розгорнутий у просторі у формі подорожі, переїзду від однієї анімаційної послуги (програми) до іншої, які надаються чи реалізуються в різних географічних точках. Зазвичай такі програми призначені для індивідуалів чи однорідних туристичних груп, об’єднаних спільними інтересами (професійними, хобі тощо). До таких анімаційних програм належать: культурно-пізнавальні і тематичні, фольклорні і літературні, музичні і театральні, мистецтвознавчі і наукові, фестивальні, карнавальні і спортивні чи, наприклад, турпоїздки по казино-центрах, що розташовані в різних країнах. Другий тип. Додаткові анімаційні послуги під час технологічних перерв – програми, призначені для підтримання основних туристичних послуг і діючі в обставинах, обумовлених переїздами, затримками у дорозі і у випадку негоди (при реалізації спортивних і самодіяльних турів, на пляжних курортах тощо), а також у випадку відсутності снігу на гірськолижних курортах і т.д. Третій тип. Готельна анімація – комплексна рекреаційна послуга, що заснована на особистих людських контактах тураніматора з туристом і спільній їх участі у розвагах, що пропонуються анімаційною програмою туркомплекса. Має на меті реалізацію нової філософії готельного обслуговування – підвищення якості надання послуг і рівня задоволення туриста відпочинком. Використовується в маркетинговій стратегії готелю як одна з основних привабливих послуг. Читайте також:
|
||||||||
|