Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до теми

Опрацювати теоретичні питання

1. Анімація як обов’язкова складова культурно-дозвіллєвої практики.

2. Сутність та мета туристичної анімації.

3. Види анімаційного туризму.

4. Значення та роль туранімації.

5. Принципи й методи туристсько-анімаційної діяльності.

Теми рефератів

1. Анімація як спосіб залучення туристів.

2. Валеологія як теоретична основа туристської анімації.

3. Культура здоров’я як глобальна проблема.

4. Врахування соціально-педагогічних і соціально-психологічних факторів у проблемах здоров’я.

5. Валеологія як інтегральна наука про здоров’я. Компоненти здоров’я: соматичне, фізичне, психічне, моральне.

6. Сфера анімаційної діяльності як складова відновлення психічних і фізичних сил.

Контрольні питання

1. Анімаційна діяльність у туризмі.

2. Функції туристичної анімації.

3. Типологія анімації. Додаткові анімаційні послуги.

4. Рекреаційна анімація.

5. Анімаційні туристичні маршрути.

Література:[9, с. 109–143; 10, c. 25–69; 14, c. 12–43].

 

Практичне заняття № 2

Тема. Організація анімаційних послуг в готелях і туристичних комплексах

Мета:знати фактори, що впливають на кількість та склад закладів дозвілля в готелях і туристичних комплексах; уміти визначати склад анімаційної команди готелів та туристичних комплексів і класифікувати туристів за ставленням до влаштування дозвілля.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.052 сек.