Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сукупний попит

ТЕМА 4. ТОВАРНИЙ РИНОК.

Програмні запитання

4.1. Сукупний попит.

4.2. Сукупна пропозиція.

4.3.Модель AD-AS як базова модель економічної рівноваги.

 

Основні терміни і поняття:

Сукупний попит, сукупна пропозиція, реальний обсяг національного виробництва, рівень цін, платоспроможний попит домашніх господарств, інвестиційний попит, попит держави, попит закордону, ефект заміщення, ефект пропозиції грошей, ефект процентної ставки, ефект багатства, ефект імпортних купівель, нецінові фактори, кейнсіанський відрізок кривої сукупної пропозиції, взаємозв'язок між сукупним попитом та сукупною пропозицією.

Тематичні тези

В макроекономіці модель AD-AS є базовою для вивчення коливань обсягу випуску і рівня цін в економіці в цілому, причин і наслідків їх змін. За допомогою цієї моделі можна описати різні варіанти економічної політики держави.

AD (aggregate demand) – сукупний попит – загальний обсяг вітчизняних товарів і послуг, що їх готові купити домогосподарства, фірми, уряд країни, а також економічні суб’єкти інших країн за різного рівня цін. AD є сумою запланованих витрат економічних агентів:

, (4.1)

де C – споживчі витрати, I – інвестиційні витрати, G – державні витрати, NX – чистий експорт: NX=X-M.

 

Одні компоненти AD відносно стабільні, змінюються повільно, наприклад, споживчі витрати, інші – більш динамічно, наприклад, інвестиційні, їх зміна викликає коливання економічної активності.

Крива AD зображує зміну сукупного рівня усіх витрат домогосподарств, фірм, держави та закордону залежно від зміни рівня цін (Рис 4.1).

 

 


Читайте також:

  1. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  2. Аналіз попиту
  3. Аналіз попиту
  4. Вдавані виключення із закону попиту
  5. Взаємодія попиту і пропозиції
  6. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції.
  9. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  10. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи обчислення ВВП | ТЕМА 5. ГРОШОВИЙ РИНОК.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.