Канали неособистої комунікації - це засоби масової інформації, що поширюють звертання в умовах відсутності особистого контакту або без зворотного зв'язку. Основні засоби масової інформації включають печатні (газети, журнали, пряма поштова реклама); теле -, і радіомовні засоби масової інформації, наочні засоби реклами (рекламні щити, вивіски, плакати). Відіграє роль і атмосфера - специфічне оформлення місць продажу товарів, що сприяє ухваленню рішення про покупку. Спеціальні заходи - це заходи, які проводяться для того, щоб донести до цільової аудиторії конкретні повідомлення. Наприклад, відділи інформації організують прес-конференції, церемонії урочистих відкриттів, рекламні турне, шоу, виставки й інші заходи, що сприяють розвитку відносин з конкретними аудиторіями.
Реалізація процесу маркетингових комунікацій потребує витрат. Виділяють наступні методи розрахунку бюджету маркетингових комунікацій:
1. Метод розрахунку бюджету на основі цілей і завдань комунікацій. – передбачає розрахунок бюджету як суми витрат, необхідних для досягнення цілей маркетингових комунікацій.Цей метод є найточнішим, бо легко піддається контролю.
2. Метод розрахунку бюджету від наявних коштів – бюджет визначається як сума, що залишилася після вирахування від загального доходу витрат на виробництво, постійних витрат, що не залежать від обсягів виробництва і не пов’язані з маркетингом.
3. Метод розрахунку бюджету на підставі конкурентного паритету – розмір бюджету залежить від витрат конкурентів. Це дозволяє зберегти свій сегмент ринку.
4. Метод розрахунку бюджету у відсотках від обсягу продажу – бюджет розраховується як відсоток від виручки поточного року. Цей метод базується на результатах діяльності фірми у минулому і прогнози збуту в майбутньому, що випливають із виявлених тенденцій.
5. Метод з розрахунку на одиницю продукції – бюджет визначається відносно до ціни товару. Доречно використовувати цей метод, якщо структура асортименту фірми і показники збуту є стабільними.