Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Канали неособистої комунікації.

Канали неособистої комунікації - це засоби масової інформації, що поширюють звертання в умовах відсутності особистого контакту або без зворотного зв'язку. Основні засоби масової інформації включають печатні (газети, журнали, пряма поштова реклама); теле -, і радіомовні засоби масової інформації, наочні засоби реклами (рекламні щити, вивіски, плакати). Відіграє роль і атмосфера - специфічне оформлення місць продажу товарів, що сприяє ухваленню рішення про покупку. Спеціальні заходи - це заходи, які проводяться для того, щоб донести до цільової аудиторії конкретні повідомлення. Наприклад, відділи інформації організують прес-конференції, церемонії урочистих відкриттів, рекламні турне, шоу, виставки й інші заходи, що сприяють розвитку відносин з конкретними аудиторіями.

Реалізація процесу маркетингових комунікацій потребує витрат. Виділяють наступні методи розрахунку бюджету маркетингових комунікацій:

1. Метод розрахунку бюджету на основі цілей і завдань комунікацій. – передбачає розрахунок бюджету як суми витрат, необхідних для досягнення цілей маркетингових комунікацій.Цей метод є найточнішим, бо легко піддається контролю.

2. Метод розрахунку бюджету від наявних коштів – бюджет визначається як сума, що залишилася після вирахування від загального доходу витрат на виробництво, постійних витрат, що не залежать від обсягів виробництва і не пов’язані з маркетингом.

3. Метод розрахунку бюджету на підставі конкурентного паритету – розмір бюджету залежить від витрат конкурентів. Це дозволяє зберегти свій сегмент ринку.

4. Метод розрахунку бюджету у відсотках від обсягу продажу – бюджет розраховується як відсоток від виручки поточного року. Цей метод базується на результатах діяльності фірми у минулому і прогнози збуту в майбутньому, що випливають із виявлених тенденцій.

5. Метод з розрахунку на одиницю продукції – бюджет визначається відносно до ціни товару. Доречно використовувати цей метод, якщо структура асортименту фірми і показники збуту є стабільними.


Читайте також:

  1. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  2. Безпровідні канали зв'язку
  3. Вентиляційні канали.
  4. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  5. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  6. Джерела службової інформації та канали її витоку
  7. Джерела, канали поширення і технології інформаційно-психологічного впливу.
  8. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ.
  9. Інформаційні канали і мережі
  10. Іонні канали клітинних мембран
  11. Існуючі методи аналізу масової комунікації.
  12. Кабелі зв'язку, лінії зв'язку, канали зв'язку




Переглядів: 1156

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Канали особистої комунікації. | Комплекс маркетингових комунікацій та його складові

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.