У каналі особистої комунікації двоє і більше людей спілкуються один з одним прямо. Це спілкування двох співрозмовників, телефонний контакт, особиста переписка або навіть «розмова» через Internet. Канали особистої комунікації ефективні завдяки тому, що надають можливість особисто звертатися до аудиторії і відразу одержувати відповідну реакцію.
Деякі канали особистої комунікації безпосередньо контролюються комунікатором, наприклад, торговельні представники компанії спілкуються з покупцями на торговельних ярмарках. Але в ряді випадків зверення про товар доходять до покупців за особистими каналами, не контрольованим компанією прямо. Це можуть бути незалежні експерти - адвокати, радники і просто порадники - словом усі, хто здатний вплинути на цільового покупця: сусіди, друзі, члени родини або колеги по роботі. Цей останній канал у багатьох випадках виявляється найбільш впливовим.