Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8. Робота в умовах підвищеної небезпеки

Роботи в умовах підвищеної небезпеки мають право виконувати спеціально підготовлені і навчені працівники за наявності наряду-допуску, в якому зазначені необхідні заходи безпеки. Перелік робіт, для виконання яких необхідно видавати наряд-допуск і осіб, уповноважених на його видачу, повинен затверджувати керівник підприємства. В окремих випадках такі роботи виконують працівники спеціальних служб, зокрема з Міністерства надзвичайних ситуацій України.

Направляти недостатньо підготовлених людей на роботу в небезпечні місця забороняється, за винятком випадків ліквідації або упередження можливої аварії чи пожежі, а також рятування людей. При цьому перед початком робіт проводиться детальний цільовий інструктаж з питань безпеки. Як правило, рятувальні роботи повинні виконувати спеціалісти МНС.

Виконавцям робіт в умовах підвищеної небезпеки необхідно надавати плани ділянки робіт із зазначенням небезпечних зон на місцевості. В разі використання самохідних установок (бурових, геофізичних, автокранів тощо) поблизу небезпечних об"єктів в дорожньому листі потрібно ставити відмітку "Робота в охоронній зоні об"єкту (найменування об"єкту) ближче ….м – заборонена".

Об’єкти робіт повинні плануватися в зоні, де не передбачено можливих зсувів, затоплень, обвалів, снігових лавин, падіння каміння тощо. Особливо це стосується питань перебування у небезпечній зоні певний час, наприклад облаштування на відпочинок чи ночівлю.

При плануванні робіт в небезпечних зонах потрібно розробляти додаткові заходи безпеки, які затверджує керівник підприємства, яке виконуватиме геологорозвідувальні роботи.

В разі розбивки профілів, закладання геологорозвідувальних виробіток (свердловин, шурфів, канав, штолень тощо), на топографічну основу треба наносити місця і об’єкти, які являють загрозу для життя і здоров’я людей, можливого нанесення екологічної шкоди (лінії електропередач, кабельні лінії, круті обриви, болотисті місця, нафтові і газові магістралі та їх відгалуження тощо).

Верхолазні роботи, зокрема роботи по монтажу, демонтажу та обслуговуванню бурових вишок (щогл), повинні виконуватися за нарядом-допуском. Виконавці робіт повинні мати відповідну кваліфікацію, своєчасно проходити періодичні медичні огляди та інструктажі щодо проведення робіт на висоті. Роботи на висоті потрібно виконувати з майданчиків, обладнаних перилами та драбиною. На висоті більше 3,0 м необхідно застосовувати запобіжні (страхувальні) пояси.

При виконанні робіт на висоті забороняється:

- одночасне перебування працюючих на різних висотах по одній вертикалі у разі відсутності між ними запобіжного настилу;

- використання незакріпленого (відносно падіння) інструменту;

- скупчення людей чи матеріалів на лісах, підмостках, трапах за вагою більшою за розрахункові навантаження;

- залишати інструмент, деталі, матеріали та інші предмети на робочих місцях після закінчення робіт;

- виконувати роботи під час грози, зливи, сильного снігопаду, завірюхи, туману, вітру силою більше п’яти балів.

В практичній діяльності працівників геологічних підприємств можуть зустрічатися й інші ускладнення. У будь-яких випадках, не передбачених у викладеному матеріалі, потрібно керуватися перш за все здоровим глуздом і бажанням бути здоровим і неушкодженим.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Заходи безпеки під час атмосферних електричних розрядів | Тема 9. Початковий період польових робіт і порядок введення об’єктів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.