МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Збирання зернових. Технологічні схеми. Комплекси машин.В наший час широке застосування отримало два види збирання зернових: - пряме комбайнування (однофазне збирання); - роздільне збирання (двофазне). Визначення строків і вибір способів збирання. Основні вимоги до збирання врожаю полягають у тому, що його треба провести в оптимальні строки і з найменшими втратами. Передчасне скошування у валки призводить до зменшення врожаю внаслідок одержання плоского і неповноцінного зерна, а пізнє збирання супроводжується великими втратами від само обсипання культур. Роздільним способом слід збирати в першу чергу культури схильні до обсипання і полягання, що мають густоту стеблостою не менше 300 рослин на 1 і висоту не нижче 60 см, а також нерівномірно дозріваючі культури і посіви з великою кількістю бур’янів. При роздільному збиранні скошування хлібів у валки розпочинають на 5-10 днів раніше ніж пряме комбайнування, завдяки чому запобігають втратам від обсипання, а збір зерна збільшується на 8-15%. При скошуванні у валки і підбирання валків продуктивність агрегатів вища, ніж при прямому комбайнуванні відповідно у 2-2,5 і 1,2-1,3 рази. При обмолоті валків одержують до 80% кондиційного зерна, яке не треба досушувати і доочищати, що скорочує трудомісткість після збирального обробітку. Проте не всі культури можна збирати роздільним способом. Високоврожайні сорти за несприятливих умов не можна укладати у валки вони бувають товстими і погано просихають. Роздільний спосіб не слід застосовувати при частих і затяжних дощах тому, що рослини швидше висихають на корені ніж у валках. Такі культури, а також рівномірно достигаючі, зріджені посіви з кількістю рослин менше 300 шт на 1 , низькорослі і з підсівом трав слід збирати прямим комбайнуванням. Збирання проводять у короткі строки, скошувати хлібну масу у валки починають, коли основна маса зерна перебуває у фазі початку воскової стиглості (його вологість 20-22%), за 5-8 днів. Основна вимога – мінімальні втрати при високій якості роботи і продукції. В результаті удосконалення технології виник потоковий спосіб збирання – найбільш ефектна організація праці. Потокову технологію можна використовувати як при роздільному збирані, так і при прямому комбайнуванні. Для збирання зернових культур застосовують кілька комплексів машин. Найбільш поширений український комплекс. При цьому хліб з кореня чи з валків обмолочується, а солома подрібнюється і разом з половою спрямовується у причіплений до комбайна візок, після наповнення візок від’єднується, а на його місце причіплюється інший. Наповнений візок відвозять трактором до тваринницьких ферм. Солому складають у скирти за допомогою універсального скиртоклада. Зерно відвозять на тік. Склад збиральної ланки: - комбайн – 1 шт. - авто під зерно – 1 шт - трактор під солому – 1 шт - причеп 45м3 - 2 шт - жниварка ЖВН-6 – 1 шт - комбайн з підбирачем – 1 шт В інституті механізація розроблено експериментальну схему трифазного збирання зернових. За цією схемою хлів скошують у валки, потім, після підсихання підбирають, подрібнюють і відвозять у візках на стаціонарний тік, де обробляють доставлений ворох. У цій технологічній схемі збирають урожай без комбайна. Існують інші способи збирання зернових культур, наприклад. Таганрозький комплекс і другі. Збирально – транспортні комплекси Продуктивність збиральних агрегатів залежить від раціональної організації сумісної роботи комбайнів і транспортних засобів. Часто втрати часу транспортних засобів при завантаженні перевищують 35-40% всієї зміни, а простої комбайнів у чекані вивантаження бункерів – 25-35%, загальної тривалості їх роботи. Аналіз використання техніки показав, якщо в полі перебуває не один, а група агрегатів то при цьому полегшується їх обслуговування, підвищується оперативність управління. До складу комплексів вимагають такі ланки: 1. для підготовки полів до збирання; 2. комбайно – транспортні ланки; 3. для збирання не зернової частини врожаю; 4. для первинної обробки (лущення) ґрунту; 5. для технічного обслуговування основних машин (комплексу); 6. для культурно – побутового обслуговування механізаторів. Очолює комплекс начальник з числа спеціалістів господарства, який на весь період збирання звільнюється від виконання інших службових обов’язків. Ланки комплексу укомплектовують для двозмінної роботи. Завданням великих механізованих комплексів є досягнення високої якості роботи і найвищої продуктивності праці. Використання виробничих комплексів дає змогу завершувати виконання робіт у короткі строки із високою якістю, збільшити на 20% час чистої роботи комбайнів, скоротити на 25-30% потребу в транспорті.
Читайте також:
|
||||||||
|