Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розтяг і стиск. Поздовжні сили і нормальні напруження в поперечних перерізах. Метод РВЗВ (РОЗУ).

 

Розтяганням (стиском) називається такий вид деформації при якому у будь-якому поперечному перерізі бруса виникає тільки подовжня сила. Бруси з прямолінійною віссю(прямі бруси) працюючі на розтягування або стискування називають стержнями.

Поздовжня сила - внутрішнє зусилля, дорівнює сумі проекцій усіх зовнішніх сил, узятих з одного боку від перерізу, на вісь стержня. Приймемо наступне правило знаків для подовжньої сили: розтягуюча подовжня сила позитивна, що стискає – негативна.

 

Розглянемо випадок осьового (центрального) розтягання або стиску, коли зовнішні сили діють по осі стрижня. Для визначення внутрішніх зусиль (поздовжніх сил) застосуємо метод перерізів.

 

Безпосередньою причиною руйнування є внутрішні зусилля, які виникають в стрижні при дії заданих навантажень.

Величини внутрішніх зусиль визначаються методом перерізів, який

називають також методом РВЗВ (за першими буквами слів):

- Розсікаємо (у думках) стрижень за перерізом А, в якому слід ви-

значити величину внутрішніх зусиль. Зазвичай стрижень розсіка-

ють площиною перпендикулярною до осі стрижня.

- Відкидаємояку-небудь частину стрижня (зазвичай ту, до якої при-

кладено більше сил).

- Заміняємосили, що діють на частину, яка залишилася, головним

вектором R і головним моментом M .

- Врівноважуємо частину, що залишилася, оскільки до розрізу стрижня вона знаходилася в рівновазі.

Спроектувавши головний вектор і головний момент внутрішніх сил на осі x, y, z, одержимо шість внутрішніх силових факторів - три сили (N, Qx, Qy) і три моменти (Mx, My, Mz). Ці величини називають внутрішніми зусиллями в перерізі стрижня, для яких прийняті наступні назви:

N – подовжня сила;

Qx, Qy – поперечні сили;

Mx, My – згинальні моменти;

Mz – крутний момент (іноді позначають Mкр).

 

Цим чотирьом видам внутрішніх зусиль відповідають чотири види

деформації стрижня:

1 Розтягування (або стискання), при якому в поперечних перерізах

виникає тільки подовжня сила N.

2 Зсув, при якому в поперечних перерізах виникає тільки поперечна

сила (або Qy).

3 Згинання, при якому в поперечних перерізах виникає тільки Мх або

My (чисте згинання ). Якщо в поперечних перерізах виникає і поперечна

сила Q, то такий вид згинання називається поперечним.

4 Кручення, при якому в поперечних перерізах виникає тільки крутний момент Mz : Mz = Мкр.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 4363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гіпотези та припущення щодо властивостей та характеру деформацій. | Епюри поздовжніх сил та нормальних напружень при розтягу (стиску).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.